Ron

Rbnl is mij goed bevallen. De verstopping was snel verholpen door de vriendelijke monteur. Het bedrijf reageert snel en efficiënt. Top gedaan!

Ldz

Super! Het probleem bleek vervelender als gedacht en kon de eerste monteur het helaas niet oplossen. Begin van de avond kwamen er 2 andere monteurs en gelukkig konden zij het oplossen. Geen extra... Super! Het probleem bleek vervelender als gedacht en kon de eerste monteur het helaas niet oplossen. Begin van de avond kwamen er 2 andere monteurs en gelukkig konden zij het oplossen. Geen extra kosten voor arbeid na 1800 uur. Vriendelijke monteurs.

Shabir

Goeie service, jongens waren attend en behulpzaam

Sam

Snel & effectief geregeld, aardig en gaf goed advies

Sergey

Quickly and professionally fixed the problem. Definitely will recommend to all my friends

Aida

Snelle reactie, goed advies en probleem vakkundig verholpen. Zeer vriendelijke medewerkers en je weet van te voren qua prijs waar je aan toe bent. Super tevreden klant!!!

Ramon Eringaard

Snelle service en een hele vriendelijke monteur!

Lisa

Heel snel geholpen! Afvoer was verstopt en binnen no time weer ontstopt. Daarnaast een hele vriendelijke monteur die alles goed uitlegde.

Guusje Commandeur-de Raadt

Super service!
Snel beschikbaar, heldere, vaste prijzen en heel vriendelijk!
Dankzij de professionele apparatuur kon het probleem onder de grond exact gelocaliseerd worden.
Ik zal...
Super service!
Snel beschikbaar, heldere, vaste prijzen en heel vriendelijk!
Ik zal jullie zeker aanbevelen!