Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Antony

He is the best driving instructor ever. thank you rajo

Wout van Tongeren

Ontspannen rijles. Juiste informatie op de juiste momenten.

Antonie Van Ginkel

Zeer tevreden. Ontspannen sfeer. Instructies heel helder en duidelijk waardoor je erg veel leert. Goed afgestemd wat je al wel kan ga je sneller doorheen.

Heinanda

Geweldige rijschool met een geweldige rij-instructeur! Echt een aanrader voor iedereen!

Laura

Duidelijke uitleg in de lessen, er werd goed de tijd voor genomen. In één keer mijn examen gehaald en daarna met een zeker gevoel de auto in gestapt!

Lydia Eilander

De lessen waren altijd erg gezellig, het belangrijkste was dat ze ook leerzaam waren! Rajo kon door een ingreep je altijd duidelijk laten inzien wat er precies verkeerd ging, zo goed dat het eens... De lessen waren altijd erg gezellig, het belangrijkste was dat ze ook leerzaam waren! Rajo kon door een ingreep je altijd duidelijk laten inzien wat er precies verkeerd ging, zo goed dat het eens gebeurde en niet voor een tweede keer.

Robin Schouten

Fijne en een goeie rijschool!
Rij instructeur heeft veel verstand wat hij je moet bijbrengen!

Patrick woerdman

Zeer prettig in omgang hele fijne rijintructeur

Ik heb een hele goede ervaring met Rijschool Nederland. Rajo is een aardige rij-instructeur waar je mee kan lachen maar waarvan je ook zeker het juiste leert en een goed advies krijgt. Zo weet je... Ik heb een hele goede ervaring met Rijschool Nederland. Rajo is een aardige rij-instructeur waar je mee kan lachen maar waarvan je ook zeker het juiste leert en een goed advies krijgt. Zo weet je waar je aan toe bent en wat je kan verwachten.

Shurandell

Het was een leuke cursus periode, kreeg duidelijke instructies en wist waar ik op moest letten. Af en toe was hij streng maar dat was met een goede bedoeling hij is ook zeker een aanrader.