Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Susan

Alles wordt heel goed uitgelegd, je leert veel en de lessen zijn altijd leuk

Denise Tournoij

Na 2 keer te zijn gezakt bij een andere rijschool naar Rijschool Nederland gegaan. Werd super begeleid bij mijn minpunten en onzekerheid en dat zorgte dat ik bij hem in 1 keer slaagde. Echt een... Na 2 keer te zijn gezakt bij een andere rijschool naar Rijschool Nederland gegaan. Werd super begeleid bij mijn minpunten en onzekerheid en dat zorgte dat ik bij hem in 1 keer slaagde. Echt een fijne, flexibele en leuke instructeur.

Jasper

Vanaf de eerste les laat Rajo (instructeur) je ontspannen en relaxed in de auto zitten. Hij geeft zo les dat je nooit met een negatief gevoel in de auto zit. Al het commentaar en alle opmerkingen... Vanaf de eerste les laat Rajo (instructeur) je ontspannen en relaxed in de auto zitten. Hij geeft zo les dat je nooit met een negatief gevoel in de auto zit. Al het commentaar en alle opmerkingen zijn opbouwend en positief van aard. Kwa communiceren is het top, alles wat je behandeld tijdens de les word aan het einde van de les nog een keer goed doorgenomen. Rajo is altijd telefonisch te bereiken en reageert meestal binnen een uur. Heb je vragen dan beantwoord hij ze zo goed mogelijk en vaak met verschillende opties erbij (rijsituaties) naar mate je vorderd laat hij je zelfstandig rijden en springt hij bij waar nodig is, een instructeur die je echt laat rijden en fouten laat maken zonder dat er word ingegrepen wat vaak bij andere rijscholen wel zo is. Voor je praktijk examen leert hij je alle examenroutes en waar je op moet letten. Voor mij is dit de perfecte rijschool geweest. Na 25 lessen ben ik in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik zou iedereen rijschoolnederland (Rajo) aanbevelen.

Lisa

Heel tevreden met deze rijschool! In één keer geslaagd en nooit een saaie les gehad! Zeker een aanrader! Fijn dat Rajo zo soepel is met zijn tijden!

Bart Leenheer

Super fijne rijschool! De rijinstructeur is heel aardig en zal je zeker een keertje trakteren op een ijsje of broodje kebab (of allebei). Verder is hij erg flexibel wat betreft tijden en... Super fijne rijschool! De rijinstructeur is heel aardig en zal je zeker een keertje trakteren op een ijsje of broodje kebab (of allebei). Verder is hij erg flexibel wat betreft tijden en lespakketten. De prijs/kwaliteit-verhouding is erg goed en hij zal goed advies geven over wanneer hij denkt dat je kan afrijden.

Joey

Goede rijschool, leert je heel goed en snel

Laurien Boon

Ik heb leuke en leerzame rijlessen gekregen voor een mooie prijs. Super instructeur, duidelijk en flexibel!

Sohrab

Beste rijschool van Nederland. Hele aardige rij instructeur, hele duidelijke instructies. Ik raad iedereen deze rijschool aan.

Sohrab

Dit is tot zover de beste rijschool die ik heb gezien. Ik vond het allemaal heel duidelijk en de rij instructeur is heel vriendelijk. ik kan nu met trots zeggen dat ik in het bezit ben van mijn... Dit is tot zover de beste rijschool die ik heb gezien. Ik vond het allemaal heel duidelijk en de rij instructeur is heel vriendelijk. ik kan nu met trots zeggen dat ik in het bezit ben van mijn rijbewijs en nu veilig en vlot aan het verkeer kan meedoen.

Goede ervaring, ging met een goed gevoel me examen in en Rajo kan duidelijk uitleggen en lesgeven.