Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Robert Brinkman

Duidelijke uitleg en goede rijlessen gehad! Ook nog eens flexibele tijden!

Romee

Een leuke ervaring. En leuke lessen met een leuke instructeur!

Roan Esselink

Hele leuke & goede lessen gehad !

Daniëlle schouten

Hele fijne rijschool. Alles word rustig en duidelijk uitgelegd. Als je fouten maakt is het geen probleem, hiervan kan je alleen maar leren. Heel veel plezier en een leerzame tijd gehad!

Frank Wever

Een top instructeur! Fijne en goede lessen! Altijd een duidelijke uitleg en je doet het nooit fout! Het waren super leuke lessen en een geweldige ervaring.

Susan Oudbier

Heel aardig, erg geduldig en geeft les op de manier wat bij diegene past.
Duidelijk, geeft goede uitleg en altijd in voor een geintje!

Bernice

De rijlessen waren naast leerzaam ook heel gezellig. Rajo is flexibel qua lestijden en denkt met je mee. Hij heeft een fijne manier van lesgeven.

Vivian Heijnen

Rijschool Nederland is een erg goede rijschool. De lessen van Rajo zijn goed opgebouwd en hij legt alles duidelijk uit. Daarnaast kun je met hem lachen, de rijlessen zijn altijd super gezellig. Ik... Rijschool Nederland is een erg goede rijschool. De lessen van Rajo zijn goed opgebouwd en hij legt alles duidelijk uit. Daarnaast kun je met hem lachen, de rijlessen zijn altijd super gezellig. Ik kan deze rijschool aan iedereen aanbevelen!

Ontzettend fijne lessen. Er wordt veel aandacht besteed aan de leerling, geen haast en met een beetje humor ontzettend veel plezier gehad. Echt een leuke rijschool waar je GEEN nummertje bent en ik... Ontzettend fijne lessen. Er wordt veel aandacht besteed aan de leerling, geen haast en met een beetje humor ontzettend veel plezier gehad. Echt een leuke rijschool waar je GEEN nummertje bent en ik iedereen zou aanraden!

Thom Tingen

Uitstekende lessen, duidelijk en erg veel geleerd. Erg fijne instructeur, geduldig en gezellig, legt goed uit!