Les opbouw
9.8/10
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Ik heb een goede ervaring met rijschool Nederland. De lessen waren erg leuk en leerzaam en ik ben in één keer geslaagd voor m'n rijbewijs.

6 jaar geleden bij Rijschool Nederland afgereden.
Top instructeur, fijne omgang en goede lesstof.

Gabriëlle

De rijlessen met Rajo waren altijd gezellig en leerzaam! Dankzij Rijschool Nederland heb ik in 6 weken m'n rijbewijs gehaald en daar heb ik nog elke dag plezier van.

Hele fijne rijschool, Rajo stelt je gelijk op je gemak en werkt goed op niveau, als er extra aandacht nodig is voor een onderdeel wordt dat ruim gegeven. Kortom klasse!

Ik hen een super goede ervaring met Rijschool Nederland.
Goede uitleg, begeleiding en rijles gehad met een instructeur met veel geduld.
En natuurlijk een fijne lesauto.

Róbin Bello

Altijd fijne lessen gehad met een relaxte sfeer. Top instructeur ;)

Jessy

In 1 woord: perfect!

Hacer

Met Rijschool Nederland heb ik een prachtige tijd gehad. Het was een leuke ervaring en de instructeur had altijd een positieve instelling. Hij zorgde er altijd voor dat er ruimte was om je eventuele... Met Rijschool Nederland heb ik een prachtige tijd gehad. Het was een leuke ervaring en de instructeur had altijd een positieve instelling. Hij zorgde er altijd voor dat er ruimte was om je eventuele fouten te herstellen en je sterker en beter te maken bij je zwakke punten. Zijn lessen waren altijd efficiënt en gezellig!

Super gezellige en aardige rij instructeur, maar serieus wanneer dat nodig is. Heb 3 jaar geleden m'n rijbewijs gehaald, maar beveel Rajo nog steeds iedereen aan!