Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

J. Van Lunteren

Prima lessen, goede instructeur. Heeft altijd alles door en werkt efficiënt.

Vincent

Top rijschool en top instructeur!! Je leert alles wat je nodig hebt om te slagen en om goed te rijden!!! In 1x geslaagd natuurlijk!

Isa

De aller liefste en grootste gangster dat ben jij Rajo! Wat heb ik toch een enorm leuke tijd met jou gehad. Enorm veel gelachen maar ook heel veel geleerd, want door jou heb ik mijn rijbewijs in de... De aller liefste en grootste gangster dat ben jij Rajo! Wat heb ik toch een enorm leuke tijd met jou gehad. Enorm veel gelachen maar ook heel veel geleerd, want door jou heb ik mijn rijbewijs in de pocket ? heeel erg bedankt voor alles en we gaan elkaar weer zien!

John

Super rijschool!!! Rajo hartelijk dan voor leerzame en leuke lessen!!! ben in 1 x geslaagd!!! echt een aanrader

Super begeleiding in de dingen die lastiger zijn door de juitte aanwijzingen. Veel geleerd en gelukkig in een keer afgereden!

Sebastiaan

Topper! Super chillen rijlessen, erg flexibel en altijd dezelfde instructeur (Rajo).

Prettige rijschool. Goede begeleiding en erg vriendelijk contact.

Geeft erg leuke lessen, vooral in het begint leert hij je nieuwe dingen op een erg leuke en doeltreffende manier aan. Bereid je goed voor op je examens maar ook voor de jaren erna.

Brian pablo

Heb het heel goed ervaren, heel goed begeleid en voorbereid op de grote dag. En daardoor mn rijexamen in 1x gehaald. Zeker aan te raden

Ferre Mekelenkamp

Zeer positief! Met slechts 34 rijlessen mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!