Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Margriet

Rajo is een super fijne instructeur! Hij geeft je veel aanwijzingen en tips maar laat je ook zelfstandig zijn op de weg. Echte aanrader!

Daniël Ogink

Top rijschool. Enthousiaste instructeur en hoge garantie op goed resultaat!!

Rachab

Hele fijne rijschool. Rijlessen zijn super gezellig maar ook heel leerzaam. Ook heel flexibel met inplannen van rijlessen. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Lotte buijs

Rajo is een enorm fijne instructeur ! Iemand die van een lolletje houdt, maar ook streng is als het moet. Hij ziet precies wat fout en goed gaat en werkt hier meteen aan. Hij stelt je enorm gerust... Rajo is een enorm fijne instructeur ! Iemand die van een lolletje houdt, maar ook streng is als het moet. Hij ziet precies wat fout en goed gaat en werkt hier meteen aan. Hij stelt je enorm gerust waardoor rijlessen ook erg leuk zijn.Ik zou hem zeker aanraden !

Jeremy Bomhof

Hele fijne rijschool.
Heel veel van geleerd, zeker een aanrader!!!

Thnx rajo

Robbert Davelaar

Ik vind het een erg fijne rijschool en zal het zeker aanraden om hier te gaan lessen.

Havvanur

Beste rijschool van Apeldoorn!!!!!!! Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. RAJO IS THE BEEEEST

Dennis

Leuke lessen, veel geleerd altijd gezellig!

Moreno

Pff niet normaal wat ik allemaal in 3 dagen heb geleerd ben super blij dat ik hier heb gereden !

Maxime Wendt

Fijne lessen, je weet zeker dat je goed wordt voorbereid op je examen!!