Kevin Cappon YoungCapital

Mijn ervaring met de training was zeer goed. Ik ben van mening dat ik hier veel uit heb gehaald en hoe ik ook anders kan reageren in bepaalde situaties. Hierdoor heb ik andere inzichten gekregen en... Mijn ervaring met de training was zeer goed. Ik ben van mening dat ik hier veel uit heb gehaald en hoe ik ook anders kan reageren in bepaalde situaties. Hierdoor heb ik andere inzichten gekregen en heeft Marc mij hier goed in geholpen. Leuke in interactieve training!

Erg persoonlijke aanpak met veel ruimte voor eigen inbreng. Ik voelde me begrepen en op mijn gemak.

Ik vond de training erg leerzaam, leuk en de sfeer was goed.

YoungCapital

Een erg leerzame training toegepast op de praktijk, je kunt er dus meteen mee aan de slag. Verder een prettige en informele sfeer waardoor je je ook 'veilig' voelde om dingen te delen en oefenen. Ik... Een erg leerzame training toegepast op de praktijk, je kunt er dus meteen mee aan de slag. Verder een prettige en informele sfeer waardoor je je ook 'veilig' voelde om dingen te delen en oefenen. Ik heb veel nieuwe inzichten opgedaan en er zeker wat aan gehad!

Claudia Bakker (YoungCapital)

Een leerzame, interactieve training. Veel nieuwe inzichten. Ook leuk om een boek te ontvangen met verdiepende informatie.

Ik heb alle trainingen als zeer nuttig en leerzaam bevonden. Op een leuke manier krijg je meer inzicht in je huidige gedrag en hoe je hier invloed op uit kan oefenen. Thanks Marc!

Een leuke, leerzame training met veel toepasbare tips en voorbeelden

Vol met inzichten, praktische tips en inspiratie ging ik naar huis na de training 'Commercieel Luisteren'. Ik kijk ernaar uit om deze zaken in de praktijk te brengen!

Het was een hele leuke en leerzame dag! Marc is een hele ervaren en prettige trainer die iedereen weet te inspireren.