Maud / YoungOnes

Maatwerk, persoonlijk en interactief!

Roseline Sneep / YoungCapital

Heel erg fijn, goede training en balans tussen praktijk en theorie

Nawid / YoungOnes

Fijne ervaring van een ervaren trainer die goed kan inspelen op de behoeftes van de trainee.

YoungOnes

Leerzaam, laagdrempelig, bedachtzaam, interactief

Veel inzichten gekregen

Wesley, YoungCapital

Een hele fijne training die je echt handvatten geeft waarmee je de dag erna al aan de slag kan. Marc denkt verder dan je antwoorden en geeft advies op maat.

Lisa

Ik heb de listen to sell training gevolgd

De tijd tussen de drie verschillende trainingen geven je ook echt de mogelijkheid om met je leerdoelen aan de slag te gaan. Dit gaat verder dan alleen het toepassen van verkregen informatie en... De tijd tussen de drie verschillende trainingen geven je ook echt de mogelijkheid om met je leerdoelen aan de slag te gaan. Dit gaat verder dan alleen het toepassen van verkregen informatie en technieken, namelijk ook het creëren van een andere mindset waardoor je beter en/of rustiger bij een klant zit.

Ik heb drie trainingsdagen van Marc gehad, allemaal waren enorm leerzaam. Hij gaat tijdens de training de verdieping in en zorgt dat alle onderwerpen relevant zijn voor alle deelnemers. Marc heeft... Ik heb drie trainingsdagen van Marc gehad, allemaal waren enorm leerzaam. Hij gaat tijdens de training de verdieping in en zorgt dat alle onderwerpen relevant zijn voor alle deelnemers. Marc heeft geen standaard programma maar proeft echt waar behoefte aan is in de groep.

YoungCapital

Ik heb de training van Marc als zeer inspirerend ervaren. Marc is in staat om je te triggeren om echt kritisch te kijken naar hoe je je opstelt in een gesprek. Hij houdt je een goede spiegel voor... Ik heb de training van Marc als zeer inspirerend ervaren. Marc is in staat om je te triggeren om echt kritisch te kijken naar hoe je je opstelt in een gesprek. Hij houdt je een goede spiegel voor zonder waarde-oordeel, en hij blijft met je weken tot het goed is. De kracht van deze training was wat mij betreft de interactie, het gewoon doen en oefenen i.p.v. te veel tijd te spenderen aan de theorie. Ik ben enthousiast!