Niels

Leerzame trainingen waar je veel nieuwe gesprekstechnieken leert die direct toepasbaar zijn in de praktijk

Ilja VD

Marc is een fijne trainer. Hij besteed veel aandacht aan elke cursist en geeft tips waar je echt wat aan hebt. Deze training is een van de weinige trainingen die mij echt goed bij is gebleven!

Caspar

De trainingen van Marc heb ik als erg prettig en leerzaam ervaren. Er was goede mix van theorie en praktijk en daarnaast weet Marc een fijne, vertrouwde sfeer neer te zetten. Iedereen kwam aan bod... De trainingen van Marc heb ik als erg prettig en leerzaam ervaren. Er was goede mix van theorie en praktijk en daarnaast weet Marc een fijne, vertrouwde sfeer neer te zetten. Iedereen kwam aan bod en kreeg persoonlijk advies. Ik zou de DISC training van harte aanbevelen!

Zeer goede ervaring gehad met Remarcable trainingen. Er wordt veel input gevraagd vanuit de groep (deelnemers), waardoor er onderwerpen worden behandeld die actueel spelen bij de deelnemers. Verder... Zeer goede ervaring gehad met Remarcable trainingen. Er wordt veel input gevraagd vanuit de groep (deelnemers), waardoor er onderwerpen worden behandeld die actueel spelen bij de deelnemers. Verder geeft de trainer veel duidelijke, concrete voorbeelden die je kunt toepassen in je werk.

YoungCapital

Persoonlijk was dit voor mij de meest nuttige training binnen YC. Heel veel handvatten gekregen en toegespitst op invulling vanuit ons. Mark is echt top!

Detailresult Groep

Deze training (teamdag) is een aanrader voor iedere team! Practische training met een goede aansluiting op de specifieke behoefte.

Wouter

In de training worden op een mooie manier bestaande psychologische principes aan praktijkgerichte casussen gekoppeld.

Duco Bergboer / YoungCapital

Marc creëert een fijne en vertrouwde omgeving. Ik heb de trainingen als prettig, maar vooral enorm leerzaam ervaren.

YoungCapital

Leuk, interactief en praktijkgericht waardoor je het direct kan toepassen

Amy Rockx

Echt heel veel aan deze training gehad! Van back to the basics met feedback geven tot aan gesprekken oefenen waar ik zenuwachtig van word. Er werd echt de tijd genomen om iedereen aan de beurt te... Echt heel veel aan deze training gehad! Van back to the basics met feedback geven tot aan gesprekken oefenen waar ik zenuwachtig van word. Er werd echt de tijd genomen om iedereen aan de beurt te laten komen en aan de dingen te werken die je had ingebracht. Beste training die ik tot nu toe heb gehad!