Marc wist binnen de groep een erg open en relaxte sfeer te creëren waardoor er voor een ieder meer uit de training gehaald kon worden. Er was veel ruimte voor feedback en de afwisseling tussen... Marc wist binnen de groep een erg open en relaxte sfeer te creëren waardoor er voor een ieder meer uit de training gehaald kon worden. Er was veel ruimte voor feedback en de afwisseling tussen zenden en doen was super goed ingericht. In tegenstelling tot vele andere trainingen kwam ik hier met veel energie vandaan!

Heel goed! Fijne sales training gehad, gaat erg diep in op de stof maar op een hele fijne manier. Veel afwisseling tussen theorie en leuke oefeningen.

Nino

De training van Marc is de beste training die ik heb gehad. De rust waarmee Marc alles brengt, de praktijkvoorbeelden en de manier waarbij hij precies de vinger op de zere plek kan leggen is... De training van Marc is de beste training die ik heb gehad. De rust waarmee Marc alles brengt, de praktijkvoorbeelden en de manier waarbij hij precies de vinger op de zere plek kan leggen is magistraal. Een mega aanrader voor iedereen, ook die niets met sales te maken hebben.

Angela van Ewijk kinderopvang KaKa

Duidelijk en praktische informatie

Ik vond het een hele leerzame training waar ik erg veel aan gehad heb. Ik zou het aan iedereen aanraden.

Marc weet super goed in te spelen op situaties die je aandraagt. Het is een mooie combinatie tussen theorie en praktijk. De inzichten die je krijgt, worden ook meteen getoetst en geoefend. Ik heb er... Marc weet super goed in te spelen op situaties die je aandraagt. Het is een mooie combinatie tussen theorie en praktijk. De inzichten die je krijgt, worden ook meteen getoetst en geoefend. Ik heb er veel aan gehad!

Bart Jan Doreleijers

Enorm leerzame en prettige training gehad in 3 dagdelen.

Sanne Scheepers, YoungCapital

Remarcable training is een op maat gemaakte training in een kleine intieme groep. Marc past de training aan aan de behoefte van de groep. Door dat de groep klein is geeft hij iedereen de... Remarcable training is een op maat gemaakte training in een kleine intieme groep. Marc past de training aan aan de behoefte van de groep. Door dat de groep klein is geeft hij iedereen de persoonlijke aandacht die ze verdienen.

Zinvolle training, die je verder hebt met het voeren van gesprekken.

Kimberly

Vanuit mijn werkgever YoungCapital heb ik een meerdaagse training bij Remarcable Trainingen mogen volgen. De training van Marc heb ik als zeer positief ervaren. Met de theorie en bijbehorende... Vanuit mijn werkgever YoungCapital heb ik een meerdaagse training bij Remarcable Trainingen mogen volgen. De training van Marc heb ik als zeer positief ervaren. Met de theorie en bijbehorende handvatten kan ik direct in de praktijk aan de slag!