Denise Maas

Mooie strakke radiatoren geleverd en een hele snelle bezorging!

Snelle bezorging

Ellen Koningen

Mooi product, snel geleverd en snelle afhandeling van vragen over het geleverde product.

Hele snelle en adequate reactie op een vraag over de levering.

Sjoerd van der Veen

De bestelling verliep correct maar de levering was knudde want ik kreeg een mail dat de levering tussen 11.30 en 13.30 zou plaatsvinden.
Om 15.00 heb ik gebeld naar het nr van het bedrijf die...
Om 15.00 heb ik gebeld naar het nr van het bedrijf die de levering en transport verzorgde.
Ik kreeg een snauwerige man aan de tel die mij zei dat de levering tussen 14 en 16 zou zijn en hij zei mij dat ik maar kontakt op moest nemen met het bedrijf waar ik de radiator besteld had.
Ik zei tegen hem dat die niet het transport verzorgde en dat ik van hem een correct antwoord verwachte waarna hij de verbinding verbrak.
Om 17.00 uur was er nog niets geleverd en omdat de oude radiator al was gedemonteerd, zaten we in een onverwarmd huis.
Ik heb toen het radiator pakhuis gebeld en die heeft ervoor gezorgd dat de radiator met een coureur alsnog gebracht werdt waarvoor mijn dank. Ik denk dat de winst op de radiator wel verdampt is en dat verlies komt toch niet op uw rekening.
Sjvdveen@casema.nl

Klant vriendelijkheid en oplossing gericht

Betere afspraken met en over de leverancier en transporteur want uiteindelijk kwam er een oudere heer die niks wist van de bijzonderheden over het adres die op de navigatie ingevoerd moest worden.... Betere afspraken met en over de leverancier en transporteur want uiteindelijk kwam er een oudere heer die niks wist van de bijzonderheden over het adres die op de navigatie ingevoerd moest worden. Bovendien had hij hulp nodig om de zware radiator bij de deur af te leveren.
Sjoerd van der Veen

Monnica

Heel goed. Veel keus, goede prijs en snelle verzending.

Veel keus, snelle levering en goede prijs.

Bellier

Prima maar wel jammer dat wanneer je een product wilt ruilen, dat daar kosten aan verbonden zijn met als rede om bv plek te moeten reserveren in de vrachtwagen…
Ik vind dit niet gepast, en de 2...
Ik vind dit niet gepast, en de 2 x dat de vrachtwagen er was, was deze nagenoeg leeg!

Snel en goed!

Geen omruil kosten rekenen!!!!!

Reactie Radiatorpakhuis.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
De kosten verbonden aan het retourneren zijn echter geen kosten voor reservering in de vrachtwagen. Retourkosten hebben betrekking op de diverse werkzaamheden als terugboeken in magazijn, aanpassen voorraadkoppeling en diverse administratiekosten etc.
Team Radiatorpakhuis

S. Grift

Radiator besteld op donderdag, geleverd op vrijdag. Geen problemen tegengekomen bij bestelling en levering. Radiator staat nog in de verpakking, dus daarover nog geen mening.

Overzichtelijke site

?

Erna Jansen

Zeer snelle en goede service

Snelle levering, en je krijgt wat je besteld

Nvt

D.M. Berkman

Snel en eerlijk! Losse radiator steunen mee besteld die al inclusief bij de radiator bleken te zitten! Zonder vragen, keurig geld terug op mijn rekening! Klasse!

Snel en accuraat!

Niet ontdekt!

fred peek

Heb hier 6 radiatoren en enkele toebehoren besteld, De volgende dag werden er al 2 radiatoren en de toebehoren geleverd. de dag erna de volgende 2 radiatoren. Op de specials zat een levertijd van 3... Heb hier 6 radiatoren en enkele toebehoren besteld, De volgende dag werden er al 2 radiatoren en de toebehoren geleverd. de dag erna de volgende 2 radiatoren. Op de specials zat een levertijd van 3 a 4 weken, vanaf de orderbevestiging werd ik al goed op de hoogte gehouden van hoe, wanneer en/of wat de status is. het enige puntje van kritiek is; Dat er op de website wel iets duidelijker mag staan of bij het afrekenen een pop up dat er product(en) zijn die een langere levertijd hebben! Scheelt ook weer het nabellen van de klant.

Goede comunicatie en komt afspraken na.

op de website mag wel iets duidelijker staan of bij het afrekenen een pop up dat er product(en) zijn die een langere levertijd hebben! Scheelt ook weer het nabellen van de klant. (is slechts een tip)

Peter Chauke

Prettig contact en top service!

Goede producten, klantvriendelijk en service.

Nvt