Andre Smit

Zeer goede ervaring. Goede telefonische informatie en zeer flexibele medewerkers, die goede service geven. Ik heb het wel eens anders meegemaakt, dit is echt super.

Zeer goed en vriendelijk contact. Duidelijk en helder. Proberen alles om te helpen.

De mail met de info voor de leveringstijd, die komt in de nacht. Wel lastig omdat je dan niet weet hoe laat ze komen. Of om 6 uur opstaan :-)

Bob

Duidelijke site en snelle levering

M.b.v. de filters kon ik snel de juiste radiator vinden.

hyperlinks in de beschrijving naar artikelen die worden aangeraden

Egbert van Veen

Levering exact volgens afspraak

Supersnelle levering, concurerende prijs.

A.B.P. van Doesburg

Zeer klant vriendelijk meedenkend en oplossing gericht. Zeer goede ervaring met hun.

Klant gericht en zeer meedenkend.

Vooral zo door gaan.

Anita Van vliet

Prima!

Goede website en snelle levering

Pas in de loop vd nacht hoor je wanneer de bezorging plaatst vind. Het zou fijn zijn als dat ‘S avonds al per mail wordt gedeeld

Richard Klok

Snel geleverd

Is prima zo

Gerrit Mans

Super goed en mooie artikelen

top bedrijf

zo door blijven gaan

Ariaan den Heijer

Uitstekend

Alles wat hier boven wordt aangegeven

Zou het niet weten

Gerrit van der Stelt

Geen goede info over de beschikbaarheid van de bestelde materialen

mooie site

info op de site klopt niet er word aangegeven dat het op voorraad is als ik het bestel blijkt het niet leverbaar vind ik een zwaar minpunt

Peter van Poecke

Op zondag bestelling voor 2 radiatoren geplaatst via de website. Maandagochtend gebeld door een zeer vriendelijk dame met de vraag of ik bij de bestelling gezien had dat de kleinste radiator niet... Op zondag bestelling voor 2 radiatoren geplaatst via de website. Maandagochtend gebeld door een zeer vriendelijk dame met de vraag of ik bij de bestelling gezien had dat de kleinste radiator niet leverbaar was. Dat had ik dus niet (dus door mijn eigen onoplettendheid). Om geen verschil tussen de 2 radiatoren te krijgen bood deze dame 2 andere vergelijkbare aan die ietsje duurder waren. Ik hoefde hiervoor niet bij te betalen. Wat een service en wat een klantvriendelijkheid. Nog nooit eerder meegemaakt. Chapeau!

Super service en leveren op de afgesproken datum en tijd