Sjoerd van der Veen

De bestelling verliep correct maar de levering was knudde want ik kreeg een mail dat de levering tussen 11.30 en 13.30 zou plaatsvinden.
Om 15.00 heb ik gebeld naar het nr van het bedrijf die de levering en transport verzorgde.
Ik kreeg een snauwerige man aan de tel die mij zei dat de levering tussen 14 en 16 zou zijn en hij zei mij dat ik maar kontakt op moest nemen met het bedrijf waar ik de radiator besteld had.
Ik zei tegen hem dat die niet het transport verzorgde en dat ik van hem een correct antwoord verwachte waarna hij de verbinding verbrak.
Om 17.00 uur was er nog niets geleverd en omdat de oude radiator al was gedemonteerd, zaten we in een onverwarmd huis.
Ik heb toen het radiator pakhuis gebeld en die heeft ervoor gezorgd dat de radiator met een coureur alsnog gebracht werdt waarvoor mijn dank. Ik denk dat de winst op de radiator wel verdampt is en dat verlies komt toch niet op uw rekening.
Sjvdveen@casema.nl

Klant vriendelijkheid en oplossing gericht

Betere afspraken met en over de leverancier en transporteur want uiteindelijk kwam er een oudere heer die niks wist van de bijzonderheden over het adres die op de navigatie ingevoerd moest worden. Bovendien had hij hulp nodig om de zware radiator bij de deur af te leveren.
Sjoerd van der Veen

Score voor Radiatorpakhuis.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Radiator