Rosenboom RF

Prima alles zoals besteld

Goedemorgen,
Dank voor je 5 sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!

Margret Brussen

Goede service

Goedemorgen Margret,

Henk Strijker

Prettig

Goedemorgen Henk,

Frank Bleeker

Mooie rolgordijnen en vlot genoeg geleverd. Wel een beetje jammer dat 2 dagen na onze bestelling er een grote kortingsaktie kwam. We waren dus iets te vroeg.. en daar kon niets meer aan gedaan worden.

Lilian

Prima plissé gordijn.
Zeer tevreden over het (niet boren) ohangsysteem.

Goedemorgen Lilian,

Wilma Libregts

Erg goed

Goedemiddag Wilma,
Dank voor je positieve review! Wat fijn dat je tevreden met ons bent en de geleverde PVC jaloezieën.
Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie.
Vriendelijke...
Goedemiddag Wilma,
Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie.
Vriendelijke groet,

Guido Vernaeve

Vlotte communicatie en prijs /kwalitatief zeker ok

Goedemiddag Guido,

Derveaux Dennis

Super

Goedemiddag Dennis,

B. Bogers

Ik ben heel tevreden met mijn rolgordijn van Tuiss. Stevige stof van goede kwaliteit, mooi patroon, de montage ging probleemloos. Wat me alleen een beetje verbaast, is dat de ketting waarmee je het... Ik ben heel tevreden met mijn rolgordijn van Tuiss. Stevige stof van goede kwaliteit, mooi patroon, de montage ging probleemloos. Wat me alleen een beetje verbaast, is dat de ketting waarmee je het gordijn open en dicht doet zo kort is: ik moet op mijn tenen staan om er goed bij te kunnen en ik ben niet klein (1,76 cm). Wordt de lengte van zo’n ketting niet automatisch aangepast aan de lengte van het rolgordijn?

Sandra Karssenberg

Heel tevreden!