Hans Busing

Goed contact en levering !!

Hi Hans,
Dank voor je goede review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact en de levering. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Hi Hans,

Wilma Schooneman

Prima!!

Hi Wilma,
Dank voor je vijf sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!

Pieter van der Weij

Bedrijf is overal kort in. In selecteren van je bestelling, van de beschrijvingen en van het leveren. Kort en duidelijk.

Hi Pieter,
Dank voor je vijf sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het bestelproces en levering. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Hi Pieter,

Peter Ravesloot

Toppertje voor gangbare prijs, ben jarenlang woninginrichter geweest, weet kwaliteit zeer te waarderen

Hi Peter,
Dank voor je fantastische review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de prijs en kwaliteit van onze producten. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Hi Peter,
Dank voor je fantastische review!

Belinda

Zeer tevreden

Hi Belinda,

tonnie van zutphen

Het is goed en een. mooi rolgordijn en eerder gekregen dan verwacht dank U

Goedemorgen Tonnie,
Dank voor je 5 sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!

LH Niezing

Hi,

petra wilmsen

Wij hebben een prima ervaring met Raamdecoratie Van Tuiss. Mooi product, en een snelle levering. Aan te bevelen!

Goedemorgen Petra,
Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en onze service. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Goedemorgen Petra,

Brochard

Prima levering, zoals bedoeld was.

Hi Brochard,
Dank voor je vijf sterren review!
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de levering. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Hi Brochard,

Linda van Gerner

Goede kwaliteit, snelle verzending

Hi Linda,
Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en verzending. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Hi Linda,