Marianne V

Prima!
Prima!
Voor mijn slaapkamerraam had ik een verduisterend rolgordijn. Grootste standaard maat, maar toch te smal. Dus ik had een strook verduisteringsstof op het kozijn geplakt. Geen gezicht. Maar een rolgordijn op maat vond ik veel te duur. Toen kwam ik Tuiss tegen op internet. Die had een verduisterings rolgordijn op maat tegen een betaalbare prijs. Zou het wat zijn? Toch besteld. Het rolgordijn op tijd ontvangen. Het was goed verpakt. Mooie kwaliteit. Het hangt al even en ik ben er heel blij mee.
Waarom 4 sterren? Het was fijn geweest als er instructie zou zijn hoe je de afstand tussen de vast te schroeven steunen berekend. Dat was nog een heel gepuzzel..

Manja Van roekel

Mooie en goede producten en toch betaalbaar. Prachtige kunststof verticale jaloezie (houtlook) perfect op maat. Werd geleverd binnen 14 dagen.

Goedemorgen Manja,
Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en onze service. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Met...
Goedemorgen Manja,

Brigitte Mussert

1e bestelling PVC jaloezieën. Netjes afgeleverd, goede kwaliteit. Ben er blij mee! Binnenkort voor de volgende ruimte bestellen.

Goedemorgen Brigitte,
Met...
Goedemorgen Brigitte,

Adrie de keyzer

Toppers

Goedemorgen Adrie,

Ilona Nie

Ik heb eerst proefstukjes van de pvc jaloezieën besteld en gelijk een keuze kunnen maken. Ze waren sneller binnen dan verwacht. Het installeren is niet moeilijk en ze hingen binnen een kwartier. Ze... Ik heb eerst proefstukjes van de pvc jaloezieën besteld en gelijk een keuze kunnen maken. Ze waren sneller binnen dan verwacht. Het installeren is niet moeilijk en ze hingen binnen een kwartier. Ze zijn prachtig! Ben er heel blij mee.

Goedemorgen Ilona,

leon van den oven

Zeer goed.

Goedemorgen Leon,

Henny Koers

Goede service en prijs-kwaliteitsverhouding

Hi Henny,
Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de verleende service. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Met vriendelijke...
Hi Henny,

Tuiss Raamdecoratie

Slechte info over aankomende actie of korting

Meindert

De eerste zending ging goed en de tweede zending kregen we te horen dat de kleur niet meer op voorraad was op het moment dat we ze geleverd zouden krijgen, dus de communicatie kan iets beter

Georny en Deborah

Kwalitatief en betaalbaar!