Robert Nobel

Snelle levering. Geleverde product perfect in orde. Prijskwaliteit is goed

Goedemorgen Robert
Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en onze service. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Goedemorgen Robert

Adrie Tukker

Snelle levering, kwaliteit super

Goedemorgen Adrie,
Dank voor je 5 sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Met vriendelijke...
Goedemorgen Adrie,

Leon Slijpen

Diverse soorten rolgordijnen gekocht allemaal top,zeker een aanrader Tuiss!

Goedemorgen Leon,
Met vriendelijke...
Goedemorgen Leon,

Adil taheri

Super mooie jaloezieën, mooi op maat gemaakt goed en straks ingepakt geleverd. En niet te vergeten echt heel goedkoop. Top !!!

Goedemorgen Adil,
Dank voor je 5 sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en onze levering. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Goedemorgen Adil,

Jan Bakker

Goedemorgen Jan
Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!

berlinda de lathouwer

Super ben zo tevreden zoon heeft ze opgehangen zonder problemen

Goedemorgen Berlinda,

John Majoor

Goedemorgen John,

J van Doesburg

Prima super positief

Dank voor je positieve review!
Fijn om te horen dat je erg tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!

Eelko

Erg tevreden met onze bestelde jaloezie. Duidelijke site, een snelle levering met duidelijke instructie. Daarbij ook nog een mooie prijs dus helemaal tevreden.

Goedemorgen Eelco,
Dank voor je 5 sterren review!
Fijn om te horen dat je blij bent met onze service en levering van je producten. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Goedemorgen Eelco,

Jmw

Goede levering en prachtig screen rolgordijn

Dank voor je 5 sterren review!
Fijn om te horen dat je blij bent met de levering en kwaliteit van je producten. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!