Vd hulst G

Perfecte compagnie !, zeer goed en gedegen telefonisch geholpen ! Eenvoudige en doeltreffende website , en als klap op de vuurpijl , prachtige mooi afgewerkte rolgordijnen , kortom niets te klagen... Perfecte compagnie !, zeer goed en gedegen telefonisch geholpen ! Eenvoudige en doeltreffende website , en als klap op de vuurpijl , prachtige mooi afgewerkte rolgordijnen , kortom niets te klagen !, daar kunnen heel veeeel
Bedrijven een voorbeeld aan nemen !

Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en onze service! Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!

Pieternel

Helemaal wat ik zocht.

Goedemiddag Pieternel,
Dank voor je 5 sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Goedemiddag Pieternel,

W L J M Frijns

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding en een goede after sale service.

Dank voor je 5 sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en geleverde kwaliteit! Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Met...

Chantal

Makkelijk bestellen, duidelijke website. Vouwgordijn netjes geleverd in een precies passende doos. Stof ziet er mooi uit en het gordijn is makkelijk op te hangen.

Goedemorgen Chantal,
Goedemorgen Chantal,

Marianne Van Tongeren

Alles volgens afspraak! Top!

Goedemorgen Marianne,
Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!
Goedemorgen Marianne,

meijer

Goedemorgen Klarina,
Dank voor je positieve review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!

Bar

Goede mooie raamdecoratie

Goedemorgen,

Helena

Prima kwaliteit rolgordijnen op maat gemaakt, heel mooi.

Hi Helena,
Dank voor je vijf sterren review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie!

Verbaas

Alles perfect geregeld

Goedemorgen,
Dank voor je positieve review. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen!
Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie.
Vriendelijke groet,

Oonk

Prettig bedrijf. Snelle levering en de bestelde jaloezieën zien er keurig uit

Goedemorgen Claudia,
Dank voor je positieve review. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en je tevreden bent!
Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie :)
Vriendelijke...
Goedemorgen Claudia,
Wij wensen je veel plezier met je raamdecoratie :)
Vriendelijke groet,