Qoets.nl

Mijn ervaring is zeer positief mag ik wel zeggen . In alle opzichten goed contact gehad .

Prima ervaring vanaf eerste contact tot after-sales. Vriendelijk en correct. Zulke service krijg je tegenwoordig niet meer in Nederland.

Keurig bedrijf met goede bereikbaarheid, informatievoorziening en service.

Mijn kontakt met Qoets was (is) positief.
Er wordt snel adequaat en enthousiast gereageerd op vragen en snel actie ondernomen.
De onderhandeling was eerlijk en open.
De belofte om...
Mijn kontakt met Qoets was (is) positief.
De onderhandeling was eerlijk en open.
De belofte om een prachtige auto af te leveren heben ze 100 % waargemaakt.
Dus het proberen waard.

Er wordt heel goed rekening gehouden met je wensen, waarbij alle ruimte en ondersteuning wordt gegeven om tot een wensenlijst te komen. Nadat een eerste alternatief afviel kwam Qoets snel met een... Er wordt heel goed rekening gehouden met je wensen, waarbij alle ruimte en ondersteuning wordt gegeven om tot een wensenlijst te komen. Nadat een eerste alternatief afviel kwam Qoets snel met een vervangend voorstel. Afhandeling is snel en afspraken worden nagekomen. Aflevering was top, met vooral een pluim voor de uitgebreide persoonlijke videoinstructie met je eigen nieuwe auto! Dat is nog eens creatief omgaan met de Corona-uitdagingen!

Eerste en zeer goede ervaring met dit autobedrijf. Prima communicatie, duidelijke informatie en alle afspraken stipt nagekomen.

Voor ons was het de eerste keer om op deze wijze een auto te kopen en dat is direct heel goed bevallen. In het hele proces wordt je van A tot Z heel vriendelijk en goed geïnformeerd zowel... Voor ons was het de eerste keer om op deze wijze een auto te kopen en dat is direct heel goed bevallen. In het hele proces wordt je van A tot Z heel vriendelijk en goed geïnformeerd zowel telefonisch als per mail, via foto's en filmpjes. De auto werd volgens afspraak en keurig op tijd thuis afgeleverd. Chapeau!

Een zeer betrouwbaar en professioneel autobedrijf in het premium segment met een service die daarbij hoort. Zonder enige twijfel van harte aanbevolen.

Voor de twee keer een auto bij Qoets gekocht, bijzonder tevreden, een bijzondere manier van klantbenadering

Prima service. De medewerkers zijn vriendelijk en zeer klantgericht. Bij vragen kun je altijd bellen en wordt direct geantwoord.