Qoets.nl

Zeer tevreden, heldere en snelle communicatie, leuke service

Ik ben zeer tevreden over de adviezen en informatie omtrent de aanschaf van deze tweedehands auto. Ik dank jullie zeer voor de geweldige service, jullie flexibiliteit en klantvriendelijkheid en de... Ik ben zeer tevreden over de adviezen en informatie omtrent de aanschaf van deze tweedehands auto. Ik dank jullie zeer voor de geweldige service, jullie flexibiliteit en klantvriendelijkheid en de snelle communicatie.

Klant vriendelijk zoals geadverteerd van verkoop tot aflevering, Top!
Klant vriendelijk zoals geadverteerd van verkoop tot aflevering, Top!
De video vooraf en uitleg bij aflevering was zeer welkom. Wel mag(tip) info over beveilingssysteem en in auto aanwezige toebehoren wat specifieker. Beschadiging aan een velg was niet netjes gerepareerd. Mij is toegezegd dat dit alsnog netjes gerepareerd zal worden. Afspraak moet nog.

Bij het begin ging het allemaal soepel en snel, goed ontvangen maar after sales laat te wensen over, na mailtjes en apps geen enkele reactie nu inmiddels 2 weken verder.

Reactie Qoets.nl:

Beste Bert,
Uiteraard vinden wij het jammer dat onze reactietijden bij onze service afdeling niet zijn geweest zoals je van ons mag verwachten.
Helaas is het ons niet gelukt om snel een...
Beste Bert,
Helaas is het ons niet gelukt om snel een volledig inhoudelijk antwoord te geven op jouw vraag. Iets wat je wel van Qoets mag verwachten. Wij "leven" van onze service, kwaliteit en dienstverlening. Wanneer een klant niet een goede ervaring daarmee heeft vinden we dat erg vervelend.
Een volgende keer zijn we je graag weer sneller van dienst.
Met vriendelijk groet,
Team Qoets.nl

Bijzonder prettig contact, gedreven en enthousiaste mensen, top service, kundig en ervaren

Keurig bedrijf. Houdt zich aan de afspraken. Nette inruilprijs terug voor mijn oude auto.
Net personeel en een prima bak koffie.

Zeer goede voorlichting, service, communicatie en oplossingen van probleem.

Qoets heeft er alles aan gedaan om de levering van onze mini perfect te laten verlopen.