goessens

Leveren volgens afspraak. Mooie, kwalitatieve en vooral tijdloze hoeksalon gekocht daar voor onze dochters.

Uitstekende dienst, zeer snelle levering en vriendelijke hulp.

Chantal

Zeer goede service en zeer vriendelijk.

Suivi du client impeccable, livraison très bien et meubles sublimes. A conseiller vivement !!!

Stef

Vriendelijke en snelle service.

Jenny

Très bon prix et de bonne qualité

De zetel die we gekocht hebben zat heel goed dus hopelijk vele jaren plezier.

Nice furniture, fair price.

Iemand zetel olga gekocht en die kan zeggen of deze goed zit? We kunnen helaas niet meer uittesten wegens sluiting winkel en enkel nog online. Man was heel vriendelijk aan de telefoon, maar ik... Iemand zetel olga gekocht en die kan zeggen of deze goed zit? We kunnen helaas niet meer uittesten wegens sluiting winkel en enkel nog online. Man was heel vriendelijk aan de telefoon, maar ik twijfel toch om een zetel te kopen zonder erin gezeten te hebben...

Xenia

Snelle levering, mooie zetel, vriendelijke man. Jammer dat maar 1 iemand het komt leveren en het afval niet wordt meegenomen. Vermeld ook op jullie website dat jullie liefst cash geld ontvangen!... Snelle levering, mooie zetel, vriendelijke man. Jammer dat maar 1 iemand het komt leveren en het afval niet wordt meegenomen. Vermeld ook op jullie website dat jullie liefst cash geld ontvangen! Voor de rest echt topservice!