Miranda vincken

Zeer goede ervaring bank maandag avond besteld ik hem vrijdag al gekregen snelle levering ben heel blij met me bank en zit ook heel lekker

Super service zeer aan te raden goede communicatie en zeer snelle levering en een super mooie bank wij zijn zeer te vreden

Nathalie

Vanmiddag is mijn bank gekomen en ik ben er echt superblij mee!! Wat een gave bank! Hij staat echt heel mooi bij ons in de kamer.
Ben ook super tevreden over de hele gang van zaken!
De...
Ben ook super tevreden over de hele gang van zaken!
De mailtjes, de smsjes, de bezorger, echt fantastisch!
Hartstikke bedankt voor alles, zal jullie zeker aanbevelen!

Chandra

Levering sneller als verwacht. Heel tevreden met de bank! Chauffeur was toppie! #teamSultan?

Raoul Scheepens

Zeer tevreden over service. Zelfs nog eerder geleverd dan vantevoren gedacht. Zit heerlijk en heel mooi afgewerkt. Raadt iedereen aan hier een bank te bestellen. Zelfs zonder te kijken en proef te... Zeer tevreden over service. Zelfs nog eerder geleverd dan vantevoren gedacht. Zit heerlijk en heel mooi afgewerkt. Raadt iedereen aan hier een bank te bestellen. Zelfs zonder te kijken en proef te zitten kun je met een gerust hart hier bestellen.

Sylvi B

Supermooie zetel en netjes op de datum geleverd. Ik ben heel tevreden over de service en de leverman. Super vriendelijk en sterk dat hij is om zomaar eventjes al die zetels in zijn eentje te... Supermooie zetel en netjes op de datum geleverd. Ik ben heel tevreden over de service en de leverman. Super vriendelijk en sterk dat hij is om zomaar eventjes al die zetels in zijn eentje te leveren. Voor die prijs echt een aanrader! Achteraf betalen bij levering is ook handig en veilig. Volgende zetel zal weer hier zijn zeker en vast!?

kleinheerenbrink

Kleinheerenbrink

Marie Lovette

Ik ben blij met mijn EVA-hoekbank. Het is erg mooi, een goede afwerking.
Ik raad het ten sterkste aan! Ik heb besteld en ik heb de leverdatum bepaald, op tijd klaar.

Reactie PromoMeubels:

Hi Marie,
Wat leuk om te horen!
We wensen je nog veel plezier met je bestelling!
Promo Meubels

Eline

En we blijven maar wachten... we hebben op 20 augustus een zetel besteld. Toen was gezegd dat dit binnen de 8 tot 10 weken geleverd ging worden. Ondertussen zijn we al 12!! weken verder en nog... En we blijven maar wachten... we hebben op 20 augustus een zetel besteld. Toen was gezegd dat dit binnen de 8 tot 10 weken geleverd ging worden. Ondertussen zijn we al 12!! weken verder en nog steeds geen zetel te zien! Ze kunnen me ook niet zeggen wanneer hij wel komt... hoe kunnen wij nu verhuizen naar onze nieuwbouw als we nog steeds geen zetel hebben. Had veel beter verwacht na het lezen van al de commentaren.

Karima

Vandaag mijn nieuwe zetel gekregen. Super vriendelijke man die het is komen bezorgen. Super mooie zetel. Mooi netjes ingepakt. Top gewoon. Super bedankt.