Esma

Schandalig bedrijf. Komt er een bank aan met de verkeerde hoek. Zeggen ze vervolgens dat ze dit hebben gemeld.. 3x iemand gesproken aan de telefoon en geen 1 keer gehoord dat de bank die we besteld hebben niet op voorraad is en we een andere bank krijgen. Enige oplossing wat ze aanbieden is de bank gratis ophalen.. wanneer we eventueel de juiste bank kunnen krijgen weten ze niet. Welke eventuele andere kleuren op voorraad zijn, weten ze ook niet. Op de website staat duidelijk dat de bank een juiste hoek heeft. Niet bestellen bij deze slordige bedrijf. Zonde van je tijd en geld

Reactie PromoMeubels:

Geachte,
Onze chauffeur heeft per ongeluk jouw zetel met een verkeerde hoekpositie geleverd.
Nadat je contact met ons heeft opgenomen en op een fout heeft gewezen, hebben we u laten weten dat we u binnen een uur een bank met de juiste hoekpositie bezorgen en de verkeerde bestelling terugnemen. Maar blijkbaar vond je de bank erg leuk omdat je hem niet wilde veranderen, en vroeg je ons om geld om deze problemen op te lossen. Zo werken we natuurlijk niet, maar we zijn er voor jou voor gegaan. Omdat je het zo wou oplossen!
Nadat we concessies aan je hebben gedaan, begon je slechte recensies te schrijven. Sorry, maar het is echt niet correct van uw kant om geld te vragen om het probleem op te lossen en vervolgens te proberen ons te beledigen en te klagen over onze service. Hoewel we er gewoon alles aan hebben gedaan om u als klant tevreden te stellen. We houden ons liever aan onze regels!

Score voor PromoMeubels: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bank