David van Gool

Super! Prachtig bankstel, nog mooier dan de foto's op de website. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur/bezorger. Absolute aanrader!

Esther Hampel

Vandaag hebben wij onze nieuwe hoekbank geleverd gekregen. De bank is nog mooier dan op de foto's en wat zit hij lekker. Dit bedrijf weet ook wat een goede service is. De meneer die de hoekbank... Vandaag hebben wij onze nieuwe hoekbank geleverd gekregen. De bank is nog mooier dan op de foto's en wat zit hij lekker. Dit bedrijf weet ook wat een goede service is. De meneer die de hoekbank kwam brengen heeft netjes alles binnen gezet en alles rustig uitgelegd. Mijn complimenten en voor iedereen een aanrader.
Esther en David

PromoMeubels

Heb onze U-bank met hokker nu een jaar. Gezin met 4 kinderen van alle maten en gewichten, die het springen af en toe toch niet kunnen laten.
En ik die er sowieso elke nacht op slaap. (met soms...
En ik die er sowieso elke nacht op slaap. (met soms nog één of twee kinderen extra want ja, het ligt toch zo gezellig en ruimte zat. We passen er zelfs met vijf naast elkaar in om languit te zitten als we de hokker inschuiven. Zalig ding!)
Ik vind het een topbank! Is nog even perfect als in het begin. Absolute aanrader in prijs én kwaliteit.

Reactie PromoMeubels:

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We... Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Netsereab teklemichael

Diest

Promomeubels

Promomeubels

PromoMeubels

Ik heb geen idee! Maar wet ik niet

Helena kovacova

Ik ben nodig

Samsom

Drie maanden geleden ik heb Hoekbank gekocht zo deze Hoekbank is goed

Evi

Zeer slechte service!! Leveren een kleur die totaal niet lijkt op die van de website. maken dan praatjes dat dit aan lichtinval ligt, dan nog is die van de website gewoon een totaal andere! Beweren... Zeer slechte service!! Leveren een kleur die totaal niet lijkt op die van de website. maken dan praatjes dat dit aan lichtinval ligt, dan nog is die van de website gewoon een totaal andere! Beweren dat chauffeur je de kleur laat zien en dat je dan nog kan kiezen. Dan heb ik toch een heel andere chauffeur thuis gehad. je kan dan nog retourneren maar moet meer als 40% laten vallen. Schande!!

Reactie PromoMeubels:

Beste klant,
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een ​​review achter te laten, dit is erg belangrijk voor ons.
Het spijt ons oprecht dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen...
Beste klant,
Het spijt ons oprecht dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Het feit is dat het onmogelijk is om de exacte kleur van de stof via de foto op het scherm over te brengen.
Helaas heeft u contact met ons opgenomen nadat u de bank al volledig uitgepakt en geïnstalleerd had.
Moest u bij het lossen melden dat u niet tevreden bent met de kleur van de zetel, zou het zonder financieel kosten opgelost kunnen worden.
De bank is gisteren afgehaald geweest en het geld werd terugbetaald aan de klant, behalve de afhaalservice.
Met vriendelijke groeten,

Bonnet alain

Bonjour avez vous un show room