Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

van der valk

Vriendelijk persooneel een stoel was niet goed is in de winkel goeg opgelost krreeg een nieuw onderstel mee TOP

ga zo door

Goede product opstellingen

deskundig advies en

Aad Alsemgeest

Goed en deskundig geholpen, zonder dat je je eigen gepust voelt

groot assortiment war past bij de huidige mode stijl

nee

Arie Vermeer

Geen klachten

Goede communicatie, goed in prijs en lekker dicht bij

Gewoon doorgaan

Ik vond leuke stoelen voor mijn eethoek. Als je dan besloten hebt die te kopen voor een leuke prijs blijkt dat er nog van alles bij komt.
Sprayen vanwege evt. vlekken. Dure bezorgkosten. Laat...
Sprayen vanwege evt. vlekken. Dure bezorgkosten. Laat de verkoopster dat eerst zeggen. Er komt min of meer in prijs nog zeker een stoel overheen. nadat je besloten hebt deze te nemen. Ik weet, ik kon nog nee zeggen,maar voelde me wel min of meer verplicht om al deze zeker erbij te nemen.

Nee.

Duidelijk bij de ingang aangeven wat er allemaal nog bijkomt dus dat de aangegeven prijs zeker niet de prijs is waarvoor je kan kopen.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Goedendag,
Bedankt voor het invullen van de review.
Goedendag,
Bedankt voor het invullen van de review.
Het spijt ons dat u uw bezoek aan onze winkel als vervelend hebt ervaren. Op onze meubelen hebben we nu eenmaal verschillende opties die u erbij kunt nemen of niet. De opties worden tijdens het verkoopgesprek uitgelegd aan de klant.
De klant beslist uiteindelijk waar hij wel of niet voor kiest.
Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Profijt meubel Naaldwijk

Service was goed vatbaar voor herhaling voor aankoop

Sonja versteeg

Goede service! vriendelijk geholpen en mooie en goede meubelen

gewoon goed

nee

Cynthia

Prima aankoop qua prijs/kwaliteit van een eetkamertafel gedaan. Zelf monteren was heel makkelijk en ook het afhalen bij het magazijn ging voorspoedig met de gratis aanhanger.

Gratis aanhanger en uit voorraad leverbare producten. Dit staat duidelijk aangegeven op het assortiment.

Frank Ecluse

Prijs kwaliteit verhouding prima en groot voordeel onze meubelen waren op voorraad

Meubelen direct leverbaar