Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

J. de kok

Leuke verkoopster, die ons herkende en hielp bij het beslissen bij de aankoop van een nieuw bankstel. (Werkte pas kort bij profijt Naaldwijk.)
Ook bij het afrekenen werden wij goed...
Ook bij het afrekenen werden wij goed geholpen.
Bij het ophalen van het meubel vanuit het magazijn was hulp bij het inladen vanzelfsprekend.

Vriendelijk geholpen bij aankoop en vervolgens alles volgens afspraak afgehandeld.

Leuk assortiment voor een betaalbare prijs.

Service aanbieden om gekochte meubels te laten behandelen i.p.v. zelf laten doen.

Hele aardige en deskundige medewerkers en goede , degelijke meubels !

Snelle levering en goede degelijke meubels . Vriendelijke en deskundige medewerkers . Mooie winkel, overzichtelijk .

Nee

Ik ben tevreden over advies

Alles is naar wens verlopen

Ik heb bij het afsluiten van mijn aankoop gevraagd of alles nog hetzelfde is gebleven als bij mijn vorige aankopen, zoals de kosten van verhuur van de bus en de borg, ik heb de bedragen genoemd en... Ik heb bij het afsluiten van mijn aankoop gevraagd of alles nog hetzelfde is gebleven als bij mijn vorige aankopen, zoals de kosten van verhuur van de bus en de borg, ik heb de bedragen genoemd en kreeg een bevestigend antwoord. Ik moet wel zeggen dat het al vijf jaar geleden is dat de meubelen heb gekocht en begrijp goed dat in die tijd veel kan veranderen dus ik mag van geluk spreken dat ik contant geld bij mij had voor de borg die het dubbele van de vorige keer bedroeg, want de restant bedrag voor de bank en de verhuur van de bus had ik gepind. Jammer van het momentje irritatie , maar ik blijf mensen sturen, zij zijn ook altijd tevreden geweest. Ook ik blijf komen.

Keijzer

Goede service, goede kwaliteit

Veel mogelijkheden om je eigen bank in elke vorm te creƫren. Ook qua kleuren is het aanbod erg groot.

Langere tijdsduur qua bruikleen aanhangwagen. Rijduur van filiaal naar me huis was al 20 min. We moesten binnen 1 uur terug zijn. Was erg krap.

Bedankt voor het invullen van de review.
Het is zeker mogelijk om de aanhanger langer te reserveren.
Jammer dat dat niet is aangeboden aan u.
Vaak vragen we telefonisch...
Bedankt voor het invullen van de review.
Het is zeker mogelijk om de aanhanger langer te reserveren.
Jammer dat dat niet is aangeboden aan u.
Vaak vragen we telefonisch hoelang u denkt de aanhanger nodig te hebben en plannen we een tijd in.
Soms is het zo dat de aanhanger op een dag meerdere keren verhuurd is en er alleen nog losse uurtjes te reserveren zijn.
Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw aankoop.

henk bode

Zie opmerkingen verderop

Uitstekend geholpen door Kayleigh. Zijn twee keer geweest 1e keer alle tijd om ons te adviseren en tweede keer net zo bij de bestelling. Ons "broertje" op dezelfde wijze behandeld en we zijn reuze... Uitstekend geholpen door Kayleigh. Zijn twee keer geweest 1e keer alle tijd om ons te adviseren en tweede keer net zo bij de bestelling. Ons "broertje" op dezelfde wijze behandeld en we zijn reuze content met onze bank, fauteuil tafeltjes etc.
Dank!

Niet nodig gewoon zo door gaan.

Petra van beek

Op zich ben ik prima geholpen, fijne verkoopster. alleen jameer dat ik 2 dagen later pas mijn tafeltje kon halen. als je iets koopt, wil je dit direct mee nemen.

Klant niet laten terug komen om gekochte artikel op te halen. Magazijnmedewerker werkt op zaterdag maar tot 13.00 uur! Jammer, dit kan u klanten kosten.

Fils

Fijn geholpen
bankste sneller gekregen dan verwacht

ik zou willen zeggen:
vraag aan het bezorg bedrijf waar jullie mee werken o f ze een half uur van te voren willen bellen dat ze komen
nu hadden wij de afspraak tussen 14 en 17 uur en...
ik zou willen zeggen:
nu hadden wij de afspraak tussen 14 en 17 uur en kwamen ze pas half6
hele middag zitten wachten voor niets ( vrije middag)

helaas

Bedankt voor het invullen van de review.
Wat leuk om te horen dat u fijn geholpen bent en dat het bankstel er sneller was dan verwacht.
Wij gaan uw tip doorgeven aan het...
Bedankt voor het invullen van de review.
Wij gaan uw tip doorgeven aan het bezorgbedrijf.
Het is inderdaad handig als zij een half uur van te voren bellen en u niet onnodig thuis zit te wachten.
Veel plezier met uw aankoop.
Profijt Meubel Naaldwijk

Verliep goed en duidelijk. Fijne dames in dienst. Namen de tijd incl.een bakkie. Fijn ontvangen. Alleen het bezorgen behoort toch bij de aankoop. Helaas, dat kon niet. Vinden wij een groot minpunt.

Bezorgen bij aankoop van een bepaald bedrag. Eerste verdienste!

Bedankt voor het invullen van de review.
Profijt Meubel is een afhaalformule.
De prijzen zijn gebaseerd op het zelf afhalen van de meubels.
Zo kunnen we onze artikelen...
Bedankt voor het invullen van de review.
Profijt Meubel is een afhaalformule.
De prijzen zijn gebaseerd op het zelf afhalen van de meubels.
Zo kunnen we onze artikelen tegen een lage prijs aanbieden.
Wij hebben geen personeel in dienst die bezorgd.
Wel werken we samen met een extern bezorgbedrijf om toch de mogelijkheid van bezorgen aan te bieden.
Zij rekenen daar hun eigen prijzen voor.

Vriendelijk personeel mooie service
Handig de leen aanhanger