Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

J. B.

Erg vriendelijk en enthousiast geholpen door 1 van jullie nieuwe medewerksters. Ik wist eigenlijk al precies waar ik voor kwam en voor uw medewerker was ik haar eerste echte klant. Leuk en gezellig... Erg vriendelijk en enthousiast geholpen door 1 van jullie nieuwe medewerksters. Ik wist eigenlijk al precies waar ik voor kwam en voor uw medewerker was ik haar eerste echte klant. Leuk en gezellig gesprek gehad met een lekker kopje koffie.

Niet zo zeer, ik wist al vooraf waar ik voor kwam.

R van den Akker

Wij kopen hier regelmatig onze meubelen en hebben nog nooit problemen ondervonden

mary de roode

Fantastisch geholpen vriendelijk personeel alleen met de levering iets mis geggan
het fauteuiltje geleverd met de verkeerde stof, maar heb goede hoop dat het e.e.a in orde komt

zeer goed bevallen prima gezellige winkel heb reeds mijn vriendin deze winkel aanbevolen en ook zij is prima geholpen en ook geslaagd 👍👍

Delfgauwer

Zie bij sterke punten en verbeterpunten.

Prijs-kwaliteit
Nette winkels
Persoonlijke aandacht

1. Wat aandacht kan verdienen is de overdreven hoeveelheid plastic en schuimmatten van het verpakkingsmateriaal. Het kostte veel tijd om het allemaal open te maken (met risico op schade!) Ik moest... 1. Wat aandacht kan verdienen is de overdreven hoeveelheid plastic en schuimmatten van het verpakkingsmateriaal. Het kostte veel tijd om het allemaal open te maken (met risico op schade!) Ik moest ook naar de stort rijden om al het verpakkingsmateriaal kwijt te raken.
2. Het ophaal concept aanvullen met een praktischer bezorgconcept. De meeste mensen hebben immers geen aanhanger of busje.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Goedendag,
Bedankt voor uw review en feedback.
De reden dat er veel plastic en schuimmatten gebruikt wordt bij het verpakkingsmateriaal is om het artikel te beschermen.
Artikelen leggen...
Goedendag,
Bedankt voor uw review en feedback.
Artikelen leggen een lange weg af vanaf de fabriek.
Om schade te voorkomen, verpakt de leverancier alles goed in zodat er tijdens het transport geen schade kan ontstaan.
Profijt Meubel is een afhaalformule.
We bieden een gratis aanhanger of een huurbus aan voor klanten die dit niet zelf in bezit hebben.
Het is ook mogelijk om uw order tegen een meerprijs te laten bezorgen door een extern bezorgbedrijf.
Profijt Meubel Naaldwijk

bert zeeman

Super fijn geholpen, zowel in de winkel als in het magazijn. Het is niet onze eerste aankoop. We komen hier zeker terug.

Men was alleen vergeten te bellen dan onze producten binnen waren, zodoende hebben we wat lang moeten wachten.

André Ladan

Niets dan lof over Profijt Meubel. Wij hebben afgelopen zomer onze woon- en eetkamer een make-over gegeven en de meubels bij Profijt Meubel gekocht. Wij werden uitstekend geholpen; heel gemoedelijk... Niets dan lof over Profijt Meubel. Wij hebben afgelopen zomer onze woon- en eetkamer een make-over gegeven en de meubels bij Profijt Meubel gekocht. Wij werden uitstekend geholpen; heel gemoedelijk en totaal niet opdringerig. De levering was ca. drie weken eerder dan gepland. In januari hebben wij ook bijpassende tafels besteld; zouden in de eerste week van maart komen maar staan nu al een week. Super!

Vriendelijkheid van het personeel; van zowel de verkoopsters als de magazijnmedewerker.

Ik kan niets verzinnen.

Fam bol

Je word heel correct geholpen en nemen alle tijd voor de klanten

Ja

Nee

Prima te woord gestaan en hopelijk een goed keuze gemaakt

als iets duurder wordt doordat je bijvoorbeeld het meubel in een ander kleur wilt bestellen, dan graag duidelijk vermelden bij het artikel
het extraatje bij de aankoop van iets vinden wij...
het extraatje bij de aankoop van iets vinden wij overbodig.

Prettig geholpen, geen moeite te veel,goede prijs/kwaliteitsverhoging.

B.Berger

Prima geholpen door de verkoopster.
Het artikel is van een goede kwaliteit.
Afhandeling was prima.