Elektrooms

Was in orde

Goede ervaring

Vlotte levering

nihil

Eerste aankoop , niet alle omschrijvingen website komen overeen met werkelijkheid.
Zeer vlotte regeling voor levering.

Vlotte communicatie.
Snelle thuislevering

Volgens website zou er een Nederlandstalige handleiding zijn, bij levering was er helemaal geen handleiding.
Doorgangshoogte zou 2 m zijn. Volgens mij Max 1 m75
Bijgekochte opbergtassen...
Doorgangshoogte zou 2 m zijn. Volgens mij Max 1 m75
Bijgekochte opbergtassen bieden geen mogelijkheid voor het opbergen van het dakzijl.
Mooie tent.

Reactie ProfessioneleTentKopen.be:

Beste,
Het kan altijd gebeuren dat er geen handleiding bij de tent zit, daarvoor kan u op onze site de handleiding raadplegen en af printen.
De doorgangshoogte is steeds 2m, deze wijkt nooit...
Beste,
De doorgangshoogte is steeds 2m, deze wijkt nooit af.
De bijgeleverde opbergtassen bieden wel plaats voor het dakzeil, u kan best nog eens proberen om het dakzeil in de juiste opbergtas te steken.

Vriendelijke en correcte samenwerking

Tent nog niet kunnen opzetten, maar ziet er goed uit

Vlotte levering

De bestelde tent was volgens afspraak en ook de juiste.
1 min punt de folder voor samenstelling kwam niet overeen met de tent !

Correct, snel

Stipt, correct, snel

Den Uylenspiegel

Op zoek naar een tent die degelijkheid en garantie biedt kwamen we terecht bij AmbiShere bvba.
In korte stappen werd ons de verschillen duidelijk gemaakt tussen verschillende merken, alsook kwaliteiten van zowel dekzeil als constructief.

Na de juiste persoon te pakken te krijgen, een duidelijke en goede informatie bekomen om tot beslissing over te gaan tot aankoop.

Hoewel moeilijker, voor ons was een leverdatum van primair belang.
Bij de vooropgestelde leverdag bleek dit niet haalbaar.
's Anderdaags heeft men de leveringfirma van het fabriek zelf...
Hoewel moeilijker, voor ons was een leverdatum van primair belang.
Bij de vooropgestelde leverdag bleek dit niet haalbaar.
's Anderdaags heeft men de leveringfirma van het fabriek zelf laten leveren ter plaatse.
Dit maakte dat voor ons alles nog net binnen de geraamde tijdspanne kon gebeuren.
Als een datum gevraagd wordt, zeker trachten voortijds te leveren.

Een goede ervaring met dit bedrijf

snelheid levering

duidelijker plan voor opstelling. voor ons geen probleem de engelse versie. mogelijk wel voor andere klanten

Snelle en correcte levering