bosveld

Korte wachttijden bij privatescan

Uw ervaring

Heel fijn dat de wachttijden zo kort zijn! De medische onderzoeken waren prima en goed te doen. Alles ging lekker vlot allemaal.

rosandic

Preventief bodyscan via privatescan

Uw ervaring

Ik heb de medische onderzoeken proffesioneel en goed ervaren, de artsen zijn top en de begeleiding ook.

Hoose-Kleijn

Vage klachten, privatescan

Uw ervaring

Via de reclame kwam ik bij Privatescan. De onderzoeken waren prima, snel en accuraat. De begeleiding was uitstekend.

van de Velde

Onverklaarbare hoofdpijnklachten, bodyscan

Goed, en prima begeleiding

Gravemaker

Pijnklachten, zonder doorverwijzing onderzoek

Uw ervaring

De aanleiding voor deze onderzoeken waren diverse pijnklachten en het overlijden van een naast familielid naar aanleiding van een hartstilstand. De medische onderzoeken zijn snel en kundig... De aanleiding voor deze onderzoeken waren diverse pijnklachten en het overlijden van een naast familielid naar aanleiding van een hartstilstand. De medische onderzoeken zijn snel en kundig uitgevoerd, zeer vriendelijke artsen.
De begeleiding van Gonny en Lieke was zeer goed en erg vriendelijk totaal geen opmerkingen over en zeer aan te bevelen!

Alson

Afsluiting/controle na Kanker

Uw ervaring

Ik vond de onderzoeken stressvol maar de artsen zijn prima. Ik werd door leuke meiden begeleid die hard werken.

Prima begeleiding, goed onderzoek

Uw ervaring

* De begeleiding door de dames van Privatescan is heel prettig en goed georganiseerd.
* De MRI-onderzoeken worden bekeken in een eindgesprek met de verantwoordelijke arts
* Je krijgt...
* Je krijgt een CD met alle MRI beelden mee, die je op ej eigen computer kunt bekijken, én evt. aan behandelaars in
Nederland kunt laten zien
* Het standaard bloedonderzoek is uitgebreid
* Je krijgt een rapport (in het Duits) van de arts en het bloedonderzoek opgestuurd.

Lekkere, eenvoudige lunch aangeboden na het onderzoek, je hoeft geen parkeerkosten te betalen (parkeerdek). In één zin: Professioneel en prettig.

Gravemaker

Voorzorg onderzoek bodyscan

Uw ervaring

prettige onderzoeken, bijzonder vriendelijke artsen en begeleiders. Ik kan niets meer zeggen dan top

de Lijster de Raadt

Erfelijk belast

Uw ervaring

de aanleiding voor het onderzoek is erfelijke belasting, preventief onderzoek. Het ging erg vlot, super vriendelijk personeel. Ze gaven aandacht en tijd, erg prettig.

Pijnlijke schouder

Uw ervaring

Onderzoek schouder. Het onderzoek was prima (jammer dat er niet verder gekeken is naar mijn nek). De zorg en begeleiding zijn uitstekend