Printis

Marco van den Brink

Fijne website en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Prima kwaliteit, ruime keuze en zeer snelle levering

Maria Neumann

Ik ben al jarenlang klant van Printis, voorheen Faktor 50. Ik word altijd heel goed geholpen en begeleid bij vragen die ik heb.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor alle vragen rondom de producten, het bestelproces en aanpassingen die ik heb, krijg ik altijd goede hulp. Top! Ik ben ook altijd heel tevreden over mijn bestelde producten.

GroenLinks Renkum

De website was niet helemaal duidelijk, met bellen ben ik erdoorheen geleid.
De website was niet helemaal duidelijk, met bellen ben ik erdoorheen geleid.
Er was onduidelijke communicatie via de mail over dat het 'verzonden was' terwijl ik juist had afgesproken het op te halen

Beschrijf hier uw ervaring

Het was keurig geprint en lag netjes klaar

Viv Virtual Assistant in Business Support

Ik heb via Printis mijn visitekaartjes besteld.

Beschrijf hier uw ervaring

Er was in eerste instantie iets mis gegaan bij het uitsnijden. Printis verschuilt zich niet en erkent de fout wanneer zij deze maakt en lost het vervolgens perfect op.

Hans Ruijter

Snel, professioneel en proactief

Beschrijf hier uw ervaring

Prima web site klant portaal

Helpzeaaneenbuddy

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken

Manon

Duidelijke en vriendelijk ogende website

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering van bestelling en mooi resultaat! Duurzaam, dat vind ik erg belangrijk!

MooiBeeld

Positief in kwaliteit prijs en service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede communicatie met klant. Een Niet-Correct aangeleverd bestand werd gecorrigeerd en bij de klant gemeld en gecontroleerd alvorens te drukken.

Marco H

Hele prettige samenwerking: net eindproduct, goede afstemming en advies, snelle productietijd en voordelig geprijsd.

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens printproces belde medewerker van Printis mij over mogelijkheid tot verbetering van het eindproduct. Zeer vakkundig en klantgericht.

Esther de Wolf Art

Super, was erg blij met de kwaliteit van de posters en kaarten

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is helemaal duidelijk bij het bestellen, levertijd ook prima. Goede service