Printis

ATAG Verwarming Nederland BV

Zeer positief

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs-& kwaliteitverhouding, snel en behulpzaam

BBTT design

Fijne site, snelle levering

Goed drukwerk

Prive

Ad Bruggers

Ik kwam er op de website niet helemaal uit, toen heel vriendelijk een behulpzaam te woord gestaan door de telefoon.

Goed dus.

BPD

Helemaal top

goede en gewenste kwaliteit

Eric Brand

Prima, snel en niet te duur.

Beschrijf hier uw ervaring

Als iets niet duidelijk is bellen ze even.

Artin Advertising

Prima drukwerk.

Goede kwaliteit, goede service

Buro de Werkstudent

Het contact was fijn en we waren erg goed geholpen. Allereerst telefonisch contact gehad met Printis over het uitprinten van visitekaartjes over een aantal keuzes m.b.t. papier, dikte etc.
Het contact was fijn en we waren erg goed geholpen.

De volgende werkdag hadden we de visitekaartjes ontvangen. Tevreden over het eindresultaat alleen vonden we het jammer dat de grootte van onze lettertype klein uit viel. Iets waar Printis natuurlijk niks aan kan doen, maar wel een minpunt vanuit onze kant.

Na het invullen van onze beoordeling over Printis namen ze vrijwel gelijk contact met ons op. Wederom weer erg goed en fijn geholpen. Daarnaast ontvingen we een kortingscode van 50% voor de volgende druk van onze visitekaartjes. Een aangenaam en attent gebaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ervaring met Printis is uitstekend. Zonder te vragen zijn ze ons op een attente wijze tegemoet gekomen met een aanzienlijke kortingscode om ervoor te zorgen dat we alsnog tevreden zijn met de... Onze ervaring met Printis is uitstekend. Zonder te vragen zijn ze ons op een attente wijze tegemoet gekomen met een aanzienlijke kortingscode om ervoor te zorgen dat we alsnog tevreden zijn met de visitekaartjes die Printis heeft gedrukt.

Douwe

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel mooi drukwerk, ik had volgende dag alles al in huis!

Meeting Ministries

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, goede service en kwaliteit