Boris Kooij

Goeie communicatie via de klantenservice en snel de container geregeld en geleverd. Vakkundig bedrijf heeft de container geplaatst en ook weer opgehaald. Kortom, dikke aanrader om via de Praxis een... Goeie communicatie via de klantenservice en snel de container geregeld en geleverd. Vakkundig bedrijf heeft de container geplaatst en ook weer opgehaald. Kortom, dikke aanrader om via de Praxis een container te bestellen.

Tips

Zet de prijzen voor het afvoeren van specifieke materialen, zoals isolatiemateriaal op de website. Ik kon bijvoorbeeld niet vinden wat dat zou kosten om af te mogen voeren en heb dat toen nagevraagd... Zet de prijzen voor het afvoeren van specifieke materialen, zoals isolatiemateriaal op de website. Ik kon bijvoorbeeld niet vinden wat dat zou kosten om af te mogen voeren en heb dat toen nagevraagd via de klantenservice.

Stefan Van de Laarschot

Netjes op tijd geleverd en opgehaald. Maar ik had 4.7m3 puin met omgerekend 30% erbuj(zoals zij doen), dus 6.11m3.
Ik heb het niet in een 10m3 container gekregen ,dus naar mijn idee was het...
Ik heb het niet in een 10m3 container gekregen ,dus naar mijn idee was het geen 10m3 container, maar een 6m3.
Als je simpel nadenkt kun je daar gaan 10x blokken van een kuub inkrijgen.
Na wat emailcontact kreeg ik te horen dat ik maar het bedrijf van de container moest bellen.

Tops

Geleverd en opgehaald volgens afspraak

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Het aantal kuub wordt berekend door (de lengte) x (de breedte) van het oppervlakte te nemen. Dit kunt u vermenigvuldigen met de dikte van de steen (5cm is bv: 0,05).
Daarna telt u er nog 30% extra bij (x 1,3) ivm de lucht.
Deze berekening klopt altijd, tenzij het oppervlakte of de dikte van de steen niet goed in de berekening verwerkt is. Mocht u twijfelen of het gaat passen, dan kunt u ons altijd om meer informatie vragen voor levering.
Praxis-kluscontainer.nl

Goed, gemakkelijk en snel

Ali Yildirim

Super goed alles is naar wens gelopen

Tops

Levering en ophaal services is top

Tips

Erg goede service

Jan van Voorst

Container op tijd geleverd, dor ons gevuld en na onze melding dat hij volg was al de volgende dag opgehaald.
Wij zijn zeer tevreden.

Johan Philippens