Johan Philippens

Goed0

Mevr van den Brand

Mijn ervaring is prima. Het is gemakkelijk met 1 telefoontje te bestellen. Ik ben keurig gebeld of de container 1 dag eerder gebracht mag worden. De container is op de afgesproken dag opgehaald.

Ga zo door.

Tips

Een mailtje sturen dat de container is opgehaald.

Noor Baayens

Snel geregeld, plaatsing ging soepel, ophalen ook.

D.A van de Velden

Op de afgesproken dag geleverd

👍

👍

N Ozdemir

Duidelijk, makkelijk, snel, goed etc. Gewoon van begin tot eind alles volgens afspraak en zonder enige poespas.

Daniël van Faassen

Wel oke! Goed geholpen door klantenservice. Alleen jammer dat ik niet meer mocht omruilen naar puincontainer omdat er 1 kozijn onderop lag, en voor de rest alleen puin. 200 euro duurder zo, maar... Wel oke! Goed geholpen door klantenservice. Alleen jammer dat ik niet meer mocht omruilen naar puincontainer omdat er 1 kozijn onderop lag, en voor de rest alleen puin. 200 euro duurder zo, maar had ik zelf kunnen voorkomen uiteraard.

Tops

Gemak van bestellen en regelen

Tips

Als je leverings en ophaaldatum kan selecteren, moet ie ook nageleefd kunnen worden. Nu was zowel brengen als ophalen 1 dag later dan aangegeven.

Dhr Laurant

Container is mooi op tijd geleverd. Chauffeur plaatste de container op een praktische plek.

Remco vd K

Tops

Het leveren van de container zou plaats vinden tussen 7:00-12:00.
Het leveren van de container zou plaats vinden tussen 7:00-12:00.
Echter kwam de container om 12:30. normaal gezien was dit ook geen probleem geweest. Maar was hiervoor speciaal om 7:00 naar de locatie gegaan. bellen was hierbij ook pas laat mogelijk i.v.m. een slecht keuze menu.

ophalen van de container was hierbij bijzonder snel. waren de dag na het afmelden rond 7:30 op locatie en was de container al weg.

Tips

het tijdschema wat beter specificeren of iets dergelijks. de range is nu te groot.

Het was een goede container