Snel en gemakkelijk

A. van Seggelen

Met zorg geplaatst. Met zorg opgehaald

Tops

Vriendelijke, behulpzame chauffeur !

Ik had 4 kube container besteld maar ze hadden een 3 kube geleverd. Ik heb ik ook aangegeven bij jullie maar nix over gehoord. Ik verwacht wel dat ik het verschil terug gestort krijg

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
De maten van een container kunnen iets afwijken van de maten op de website. Vandaar dat u het afval 20cm boven de rand mag beladen. Dan komt u toch uit op het aantal kuub waarvoor u betaald heeft.
Mocht u twijfelen, dan kunt u ons altijd telefonisch om advies vragen.
Praxis-kluscontainer.nl

Dhr Abdaine

Prima plervaring en scherp tarieven

Excellent service. very happy with speed, and efficiency

Fabian Martijn

Goed duidelijk! Geen gezeur en makkelijk te regellen! Top.

Jammer dat de aflevertijdvak niet wat scherper aangemeld kan worden. Besteld en bevestigd voor de ochtend tussen 07:00-12:00, daarna bij nabellen verschoven naar 12:00-15:00 en uiteindelijk om 18:15... Jammer dat de aflevertijdvak niet wat scherper aangemeld kan worden. Besteld en bevestigd voor de ochtend tussen 07:00-12:00, daarna bij nabellen verschoven naar 12:00-15:00 en uiteindelijk om 18:15 gekomen. Best vervelend als je dan vanaf 6:30 paraat staat.

Als iets uitloopt heb ik geen moeite mee, maar geef dan bericht met een marge van 1 a 2 uur. Dan kan ik de vrijgekomen tijd nuttiger besteden.

Tops

Afhalen ging prima, keurig op tijd en zo gepiept.

Tips

Zie eerdere opmerking onder ervaringen

A Nieling ergervoet

Ik ben heel tevreden over contenens
Raad dan ook aan mijn familie als ze een nodig heb

Tips

Prima afspraken, telefoontje vooraf, ophalen ook keurig op tijd. Niets te klagen.