Dhr Abdaine

Prima plervaring en scherp tarieven

Excellent service. very happy with speed, and efficiency

Fabian Martijn

Goed duidelijk! Geen gezeur en makkelijk te regellen! Top.

Jammer dat de aflevertijdvak niet wat scherper aangemeld kan worden. Besteld en bevestigd voor de ochtend tussen 07:00-12:00, daarna bij nabellen verschoven naar 12:00-15:00 en uiteindelijk om 18:15... Jammer dat de aflevertijdvak niet wat scherper aangemeld kan worden. Besteld en bevestigd voor de ochtend tussen 07:00-12:00, daarna bij nabellen verschoven naar 12:00-15:00 en uiteindelijk om 18:15 gekomen. Best vervelend als je dan vanaf 6:30 paraat staat.

Als iets uitloopt heb ik geen moeite mee, maar geef dan bericht met een marge van 1 a 2 uur. Dan kan ik de vrijgekomen tijd nuttiger besteden.

Tops

Afhalen ging prima, keurig op tijd en zo gepiept.

Tips

Zie eerdere opmerking onder ervaringen

A Nieling ergervoet

Ik ben heel tevreden over contenens
Raad dan ook aan mijn familie als ze een nodig heb

Tops

Tips

Prima afspraken, telefoontje vooraf, ophalen ook keurig op tijd. Niets te klagen.

Boris Kooij

Goeie communicatie via de klantenservice en snel de container geregeld en geleverd. Vakkundig bedrijf heeft de container geplaatst en ook weer opgehaald. Kortom, dikke aanrader om via de Praxis een... Goeie communicatie via de klantenservice en snel de container geregeld en geleverd. Vakkundig bedrijf heeft de container geplaatst en ook weer opgehaald. Kortom, dikke aanrader om via de Praxis een container te bestellen.

Tips

Zet de prijzen voor het afvoeren van specifieke materialen, zoals isolatiemateriaal op de website. Ik kon bijvoorbeeld niet vinden wat dat zou kosten om af te mogen voeren en heb dat toen nagevraagd... Zet de prijzen voor het afvoeren van specifieke materialen, zoals isolatiemateriaal op de website. Ik kon bijvoorbeeld niet vinden wat dat zou kosten om af te mogen voeren en heb dat toen nagevraagd via de klantenservice.