Bo de Boer-Oloyede

Container snel en makkelijk geregeld.

Minder prijzig maken

Moeilijk voor oudere mensen ik(80jr)heb geen internet .Ook geen bankieren via internet dus vandaar deze reactie.

Tips

Optie makkelijker maken voor oudere mensen qua bestellen en afmelden

Albert Ploeg

Top prima in orde alles

Lizzy van der Pot

Goede ervaring. Snelle en duidelijke levering.

SUPER SLECHT!!
SUPER SLECHT!!
Ik bestelde een container met de keuzehulp, Op basis van mijn ingevoerde gegevens zou ik de 4m3 container nodig hebben, maar kreeg een 3m3 geleverd volgens de specificaties die op de site staan.
4m3 is ca. L 245.00 x B 160.00 x H 120.00 cm
3m3 is ca. L 190.00 x B 160.00 x H 110.00 cm
Geleverd gekregen L 210.00 x B 170.00 x H 100.00
Hierdoor passen mijn ca. 3m3 vaste massa koppelstones niet in de container.
Ik heb bewust tijdens het bestellen van de container meer opgegeven dan werkelijk gemeten. Zelfs de oppervlakte van de schuur heb ik verwaarloosd.
Na het aangeven dat het niet paste zou het aan mij liggen.
- Je hebt de verkeerde maten opgegeven.
- De stenen hebben verschillende diktes
- Je mag 20 cm boven de rand stapelen, dus het moet makkelijk passen.
Onmogelijk dat bij 3 m3 massief stenen dat er 1 m3 lucht in de container zit. ( Je moet los storten)
- De wiskundige formule, hoeveel ruimte je nodig hebt klopt.
Ik heb zelfs video's opgestuurd van de metingen van de bestrating en de container.
Het ligt nog steeds aan de consument.
Ik kreeg zelfs te horen. Op de container staat een telefoonnummer van degene die de container geleverd heeft, bel die maar.
Vertrouwende op het advies tijdens de bestelling kan ik nu bijna een 0,5 m3 op een alternatieve manier zien af te voeren.
Er was geen enkele manier van service te herkennen om tot een oplossing te komen.

Tops

Betaling ging vlot

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Zoals ook al meerdere malen te hebben verteld zou het met de opgeven maten altijd moeten passen. Dan had u ten allen tijden nog een ruimte van 1m3 aan lucht.Dit is een wiskundige formule dat niet... Zoals ook al meerdere malen te hebben verteld zou het met de opgeven maten altijd moeten passen. Dan had u ten allen tijden nog een ruimte van 1m3 aan lucht.Dit is een wiskundige formule dat niet fout kan zitten
De reden dat we hebben gezegd dat het nummer op de container ook gebeld kon worden, is omdat u dan ook van hen de bevestiging zou ontvangen dat u wel degelijk een 4m3 container heeft gehad.
Er heeft dus een afwijking gezeten in de maten die zijn doorgegeven.
Dit kan te maken hebben met de dikte van de stenen. Gezien de fotos wat u nog over heeft en dat u zelfs de 4m3 container helemaal vol hebt zitten, kan het niet anders zijn dat dat er veel meer steen materiaal is dan 4m3. Het enige dat we u kunnen aanbieden is een korting op eventuele nieuwe container

Snelle levering door een uiterst vriendelijke chauffeur die netjes een half uur voor aanvang belde dat hij onderweg was.

Tips

Bij het wisselen van de container voor een nieuwe was mij niet duidelijk bij welke afvalstroom composiet hout hoorde.
Het telefoon(informatie) nummer zou tot 20:30uur bereikbaar moeten zijn,...
Het telefoon(informatie) nummer zou tot 20:30uur bereikbaar moeten zijn, meerdere dagen achter elkaar het keuzemenu doorlopen om vervolgens te horen dat er geen medewerker beschikbaar was. Vervolgens de Whatsapp functie gebruikt, wel een reactie gekregen maar late reactiesnelheid met veel wedervragen.

Axel Maas

Heel prettig

Kazim Ozer

Snel en gemakkelijk,

Marjolein

Het was een container en we konden er alles ingooien