Erwin Scheepmaker

Super geregeld.
Netjes optijd geleverd en snel opgehaald

Alles super snel geregeld

Tips

Hans Fam. Poot

Slecht in het nakomen van gemaakte afspraak

Beste Klant,
Helaas is er bij het leveren van uw container wat vertraging op uw route ontstaan. We geven van te voren daarom aan dat we alleen voorkeurstijden . Definitieve afspraken kunnen niet maken, omdat zoals vaker vertraging kan voorkomen.
Wij adviseren u daarom altijd om de container een dag eerder te laten plaatsen dan de werkzaamheden plaats vinden.

Ddi Ddi Ddi

Slecht de laatste keer dat ik bij jullie een container heb gehuurd

Goedemiddag,
Goedemiddag,
In schone puin containers mogen alleen harde steensoorten. Deze containers worden weer gerecycled en daar mag geen ander afval in. Als er wel ander afval in een schone puin container komt, wordt het omgezet naar een bouwsloop container.
Dan betaald u niks extra alleen voor het afvoeren van gemixt afval is duurder.

Prima geregeld

Slechte ervaring. Geen duidelijkheid of er kleine verzaagde strammen in de bak konden. Tegen de afspraak in container zeer vroeg bezorgd terwijl ik de optie na 12.00 had aangegeven. Chauffeur zei... Slechte ervaring. Geen duidelijkheid of er kleine verzaagde strammen in de bak konden. Tegen de afspraak in container zeer vroeg bezorgd terwijl ik de optie na 12.00 had aangegeven. Chauffeur zei dat tijd aangeven niet mogelijk was. Vreemd. Ophalen container niet gebeurd op aangegeven dag, extra overlast. Foto's plaatsen verplicht om ophalen in werking te stellen. Geeft rompslomp.

Tips

duidelijker communiceren en houden aan afspraken

Beste Klant,
Een vaste tijd afspreken is lastig met containers bezorgen dus vandaar dat u alleen een voorkeur kunt aangeven. Als u echt een container nodig heeft voor een bepaalde tijd, zouden we dat met een leverancier af kunnen stemmen.
De chauffeur kan u altijd even bellen voor levering, zodat u ongeveer weet hoe laat de container komt.
Bij het ophalen geldt altijd een tijdsduur van 1-3 werkdagen, we vragen dan foto's om te checken, of het juiste afval erin zit en of de container juist beladen is.
Dit doen we omdat er dan geen misverstanden kunnen ontstaan.

A de Graaf

Snel voor deur.

Prims

Alles verliep prima! Fijne medewerkers.

Lesly van Zetten

Super snel, super eenvoudig!

Tops

Prima mogelijkheden, sneller service en vriendelijke chauffeur

Goed en tijdig conform afspraak geleverd