Yvonne de Jong

Prima service op tijd gebracht, wel in de ochtend en niet in de avond zoals afgesproken maar was niet erg.ophalen ging ook prima heeft precies een week voor de deur gestaan!

rob van opzeeland

Absoluut teleurstellend. Bij het ophalen is mijn schutting gesloopt door de chauffeur. Chauffeur rijd gewoon weg zonder wat te zeggen

Tips

Laat de chauffeur beter opletten hoe ze de bak neerzetten en bij ophalen niets beschadigen. Als er wel wat word beschadigd laat dit dan weten. Nu moet ik er zelf achteraan.

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

We hebben gisteren telefonisch contact gehad en na het ontvangen van uw fotos is de schadeafdeling op de hoogte gebracht. We zijn dus direct in actie gegaan na uw melding. De chauffeur heeft niks... We hebben gisteren telefonisch contact gehad en na het ontvangen van uw fotos is de schadeafdeling op de hoogte gebracht. We zijn dus direct in actie gegaan na uw melding. De chauffeur heeft niks gemerkt, anders wordt dit ter plaatsen gelijk opgepakt. Op basis van de foto, lijkt te schade te zijn ontstaan door de trekhaak die tegen uw schutting is aangekomen. Excuses voor het ongemak en u hoort zsm van ons

Chaima Tahiri

Top

Tops

Echt top ben ontzettend tevreden

Geen?

Thom de Vos

Duidelijke instructies, afspraken op tijd.

Dhr van den Berg

Supersnel geregeld en erg handige online tool voor het regelen

Oke

Tops

Snelle levering was mogelijk en ook weer snel opgehaald. Fijn dat je een persoonlijke pagina hebt met wat info. Klantenservice via de app was erg vriendelijk en snel. Meneer die de container kwam... Snelle levering was mogelijk en ook weer snel opgehaald. Fijn dat je een persoonlijke pagina hebt met wat info. Klantenservice via de app was erg vriendelijk en snel. Meneer die de container kwam ophalen was erg aardig en ook behulpzaam.

Tips

Telefonisch medewerker kwam wat koel over. Ons email adres was verkeerd genoteerd, waardoor we geen tijdindicatie kregen. Dat kan gebeuren, maar na dit aan te laten passen, weer geen email met... Telefonisch medewerker kwam wat koel over. Ons email adres was verkeerd genoteerd, waardoor we geen tijdindicatie kregen. Dat kan gebeuren, maar na dit aan te laten passen, weer geen email met tijdindicatie gehad bij het ophalen. Ook lastig dat je dit niet zelf ergens terug kunt vinden op je persoonlijke pagina.

Ik heb het idee dat de containers een stuk duurder zijn dan andere bedrijven.

Het zou fijn zijn duidelijk de regels aan te geven over de vergunning (bij betaalde parkeerzones wel vergunning). Wij waren ruim 300 euro kwijt aan de vergunning voor 4 weken. Onze eigen stomme fout natuurlijk. Maar de website doet het lijken alsof een vergunning echt uitzonderlijk is, terwijl er in heel veel gebieden inmiddels wel vergunningen aangevraagd moeten worden aangezien er veel betaald parkeren is.

L Janse

Prima op tijd bezorgd. jammer dat er geen manier is om de container af te sluiten.

Tips

het zou fijn zijn indien er een mogelijkheid zou zijn om de container af besluiten voor derden. Het heeft ons 110 euro gekost omdat iemand een volledige keuken op ons vuil heeft gegooid.

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Om te voorkomen dat andere mensen uw container vullen, kunt u bij de Praxis bouwmarkt winkel een afdekzeil kopen om de container af te dekken. Als dit niet voldoende is, zou u een gesloten 10 kuubs container kunnen huren zodat u die zelf af kunt sluiten.
U kunt ook altijd even de website bekijken of even bellen en vragen naar de mogelijkheden.
Praxis-kluscontainer.nl

Ilir Rudi

Zeer fijn om mee te werken tijdens een verbouwing!

Tops

Het ging makkelijk en snel

Tips

Ik wilde de container in de middag hebben, maar de container kwam in de ochtend. De tijden wat beter aanhouden, maar voor de rest prima.

Alles prima voor elkaar. Erg fijn dat je de container 8 weken mag houden.

Dhr Visser

Heb een goede ervaring, verliep soepel en snel