Gimenez Plaza José

Erg leuke! Goede communicatie en respect voor de klant.

Betrouwbare diensten en snelle levering!!!

Blijf zoals je bent!

Mooi Zo Home &Living

Super goede en snelle service!
Ik heb via de chat wat dingen gevraagd , daar kreeg ik direct duidelijk antwoord op.

Snelle en directe service

Snel geregeld na tel. afspraak

Gert-Jan Brinkman

Zeer correct geholpen en scherp in de prijs

Professioneel en goede service

Nee

Prima bedrijf, keurige aftersales!

Goede aftersales

In algemene zin komen horloges op internetwinkels onvoldoende nauwkeurig over, m.n.kleur, afmetingen etc.. M.i. kan hier meer aandacht aan besteed worden.

Laurine

Ik heb een diesel armband besteld die overal moeilijk te krijgen was. Gelukkig hier op voorraad. En ook snel in huis.

De snelle levering ondanks dat het bijna kerst was. Dat was voor mij erg belangrijk. Ook heel belangrijk dat ik een persoonlijke mail kreeg over mijn bestelling

Huseyin

Heel netjes geleverd. Werd ook keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling toen ik ging bellen.

Werd snel teruggebeld over de status van mijn levering. Naast de bestelling heb ik ook een gratis alarm van Casio gekregen.

Sidi Oudghiri

Nadat ik weer toe was aan een nieuwe Trek Horloge van Casio heb ik die zoals mijn eerste bij Plaza Juwelier gekocht.
Wederom geholpen door John die veel geduld toonde omdat ik niet zo goed een...
Wederom geholpen door John die veel geduld toonde omdat ik niet zo goed een keus kon maken welke Trek ik zou kopen. Zelf buiten kantooruren via de chat goed door John geholpen. Gewoon ouderwetse service op een moderne wijze!

Geduld, perfecte service, vriendelijk, vakbekwaam, klantgericht.

David

Prima, fijne communicatie!

Service

Prima.

Bosmans Pascal

Snelle levering en super prijs