Ruby

Perfecte ervaring, er was iets mis met mijn horloge en ik kon gelijk terecht om hem te fixen. service is super goed!

Snelle levering,
Goede service

Snel en vriendelijk geholpen

vriendelijkheid, Snelle levering

Via internet mooie aanbieding horloge.

Mijn vrouw heeft een horloge besteld bij collega. Bij dit horloge is een garantie bewijs ingevuld.Dit vind ik wel zo netjes.
Graag ook Nederlandse gebruiksaanwijzing toevoegen bij uitgebreide...
Graag ook Nederlandse gebruiksaanwijzing toevoegen bij uitgebreide horloges.
Ook gevraagd of er een recente batterij aanwezig is. Wordt verteld dat dit aan de buitenkant te controleren is.??

Reactie Plaza Juwelier:

1/ Garantiebewijs wordt ingevuld.
2/ Het komt voor dat niet altijd een Nederlandse beschrijving beschikbaar is, een vertaalsite zou een oplossing zijn.
3/ Wij hebben meetapparatuur om een...
1/ Garantiebewijs wordt ingevuld.
3/ Wij hebben meetapparatuur om een voeding extern door te meten en dat is gebeurd bij het geleverde horloge.
Plaza team

Ik heb hier online een horloge gekocht en ook laten graveren. De horloge is keurig afgeleverd en netjes gegraveerd. Ik heb persoonlijke contact gehad via de chat om mijn wensen door te geven.... Ik heb hier online een horloge gekocht en ook laten graveren. De horloge is keurig afgeleverd en netjes gegraveerd. Ik heb persoonlijke contact gehad via de chat om mijn wensen door te geven. Eindresultaat is zoals ik had gevraagd. Top!

J. Prinsen

Zeer tevreden. Ruime keuze, snelle levering en mogelijkheid tot achteraf betalen.

Andrej Trifunovski

Correct, vriendelijk en behulpzaam!

Goede service.

Horloge was niet op voorraad. Persoonlijk gebeld om te zeggen de voorraad informatie onjuist was. Horloge was net nieuw in het assortiment.

Zeer goed!
Snelle verzending en goede communicatie!

R.van.Buuren

Heel goede ervaring,goed geholpen, snel in huis

persoonlijk contact,wanneer nodig