Ronald

Prima service, netjes gegraveerd. Hebben met eerder tw steel horloge wel wat probleempjes gehad, hoop dat t met dit horloge beter is...

Snel reageren, en prima gravire

Garantie en after sales service

Reactie Plaza Juwelier:

Het eerdere TW Steel horloge is bij Plaza gekocht en 1 x ter reparatie aangeboden, deze is bij TW Steel gerepareerd. Zonder dat wij het wisten is het horloge 2 maanden later voor dezelfde klacht... Het eerdere TW Steel horloge is bij Plaza gekocht en 1 x ter reparatie aangeboden, deze is bij TW Steel gerepareerd. Zonder dat wij het wisten is het horloge 2 maanden later voor dezelfde klacht aangeboden bij een andere dealer ter reparatie.

Imro KOTZEBUE

Na de bestelling geplaatst te hebben, werd direkt op een adekwate manier gereageerd tot aan de levering toe, werd ik konstant telefonisch over de track and trace geinformeerd . al met al een super... Na de bestelling geplaatst te hebben, werd direkt op een adekwate manier gereageerd tot aan de levering toe, werd ik konstant telefonisch over de track and trace geinformeerd . al met al een super verloop. een klein probleem werd direkt verholpen. ( band op maat ingekort. ) ter plaatse. ik ben zeer tevreden en niks ander dan lof voor de heer J . Blokland

de vriendelijkheid zelve.

Horloge besteld en die werd op tijd verstuurd en de instellingen waren al gedaan

Ze handelde de fout die gemaakt werd door dhl netjes af en zijn goed bereikbaar.

Super dienst , steeds bereikbaar, goede uitleg . Top

Goed telefonisch bereikbaar

Plaza Juwelier heeft voor mij de nieuwste Pro Trek Casio weten te bemachtigen. Ze wachten niet af maar gingen voor mij actief op zoek. Zeer vriendelijk geholpen.

Doen wat ze beloven.

Limited Gshock besteld. Bleek te veel betaald te hebben. Werd verrassend opgebeld met deze mededeling! Kreeg netjes mijn veel
Betaalde centjes terug.

Goede en eerlijke service!

Ga zo door!

Zeer goed te woord gestaan en geholpen via de chatfunctie op de wegsite. Verzending was snel en de verpakking meer dan goed.

Uitstekende communicatie, klantvriendelijkheid.

Lorenzo

Perfecte juwelier om een horloge of andere juwelen te kopen
Vriendelijk en snelle levering,zeer tevreden.

Zeer vlot contact zowel met chat e-mail en telefoon

Niels

Super! Diverse malen horloges besteld en altijd snelle levering en je krijgt een belletje als er iets onduidelijk is. De eigenaar doet echt zijn best voor je en dat maakt shoppen bij Plaza Juwelier... Super! Diverse malen horloges besteld en altijd snelle levering en je krijgt een belletje als er iets onduidelijk is. De eigenaar doet echt zijn best voor je en dat maakt shoppen bij Plaza Juwelier een geweldige ervaring.

Klantvriendelijkheid! Verder: uitgebreid assortiment: alle G-Shock special/limited editions kunnen ze leveren en desnoods proberen ze via de importeur aan extra modellen te komen. Ook regelmatig... Klantvriendelijkheid! Verder: uitgebreid assortiment: alle G-Shock special/limited editions kunnen ze leveren en desnoods proberen ze via de importeur aan extra modellen te komen. Ook regelmatig leuke kortingscodes op de website. Goede en directe communicatie: als iets onduidelijk is, bellen ze op.

Geen.

Mitchell

Zeer positieve ervaring. Netjes geleverd en keurig verpakt.

Service
Prijs