Marcel

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Allereerst vriendelijk en zeer accuraat. Besteld op donderdag en zaterdag ik mijn horloge al om. Zag er werkelijk prachtig uit.

Vriendelijk - netjes - mooie verpakking - snelle levering. Top !!

Richard den Otter

Goede services

Vriendelijk personeel

Uitstekende service. Door een vergissing niet het juiste horlogebandje bij mijn bestelling ontvangen. Na prettig telefonisch contact het juiste bandje opgestuurd gekregen. Ik mocht beide bandjes... Uitstekende service. Door een vergissing niet het juiste horlogebandje bij mijn bestelling ontvangen. Na prettig telefonisch contact het juiste bandje opgestuurd gekregen. Ik mocht beide bandjes houden, zonder extra kosten.

Service

Jürgen Rohde

Super schneller Versand. Top Service.

Jorge van gool

Prettig snel en volgens afspraak

Snelle reactie

D. Baak

De snelheid was prima van het handelen.
De uitvoering van de inscriptie vond ik slordig. Dit was scheef, bijna niet te lezen en halverwege de achterkant van het horloge.

De snelheid van handelen

de verzorging van de inscriptie.
Juist door deze extra service heb ik voor het bedrijf gekozen.....

Reactie Plaza Juwelier:

De gravering is er horizontaal ingezet, wat betreft niet leesbaar is voor ieder persoonlijk, ook de plaats waar de gravering wordt gezet is ook voor ieder persoonlijk.
Klant mag altijd...
Klant mag altijd contact zoeken voor een oplossing, dat is bij deze niet gebeurd.
Plaza Team

Prachtige MTG bij Plaza aangeschaft.
Super service; zeer tevreden!

Service
Verzendsnelheid

Erwin K

2 fossil horloges besteld op de website. Omdat dit zaterdag einde middag was kregen we nog wel een berichtje dat ze maandag pas verzonden zouden worden. Dit is idd gebeurt en dinsdag de horloges... 2 fossil horloges besteld op de website. Omdat dit zaterdag einde middag was kregen we nog wel een berichtje dat ze maandag pas verzonden zouden worden. Dit is idd gebeurt en dinsdag de horloges ontvangen. Nadat van 1 horloge de batterij bijna leeg was hebben ze mij een nieuwe batterij toegezonden. Vervangen is eenvoudig

Persoonlijk en snel contact.

Nadat ik de horloges via google op de site gevonden had kon ik ze zelf vua hun website met de zoekfunctie niet terug vinden. Weet niet of het probleem aan mijn kant zat maar de zoekfunctie werkte... Nadat ik de horloges via google op de site gevonden had kon ik ze zelf vua hun website met de zoekfunctie niet terug vinden. Weet niet of het probleem aan mijn kant zat maar de zoekfunctie werkte voor mij dus niet helemaal 100%

A. Roowaan

Het is netjes ingepakt zelf met een leuk kado papiertje helemaal top

Daviena

Uitstekend product, snelle levering.