Lex

Heel erg goede ervaring!! Aanrader. Horloge op en gegraveerd geleverd.

Zeer klantgerichte bediening

Van Vugt S.

Super tevreden over de service en de geleverde horloge. Ik had de horloge besteld voor de verjaardag van mijn man. Ik kreeg een mail dat de horloge niet in voorraad was en deze de week van zijn... Super tevreden over de service en de geleverde horloge. Ik had de horloge besteld voor de verjaardag van mijn man. Ik kreeg een mail dat de horloge niet in voorraad was en deze de week van zijn verjaardag zou verzonden worden. Dit zou te laat zijn. Ik kreeg meteen telefoon waarna mij een gratis opbergdoos voor 4 horloges zou verzonden worden. De volgende dag werd mij gemeld dat de horloge toch op tijd verzonden zou worden. Ik kreeg dan ook mooi de horloge én opbergbox toegezonden en dit voor de verjaardag van mijn man. Super tevreden en ik bestel meteen opnieuw!

Heel goed, bellen als er iets onduidelijk is, snelle levering

Snel en klantgericht

Plaza juwelier houdt nauwkeurig de levering in de gaten zodat je je bestelling zeker ontvangt. Het artikel was zeer goed verpakt. Zeer tevreden over de service van Plaza juwelier

Zoals ik al noemde de levering wordt nauwkeurig gevolgd.

Carolien Smets

Heel vriendelijk, direct antwoord op je vragen. Zeer goede service. Een aanrader!

Direct antwoord op je vragen.

Gerard van den Berg

Perfecte service die niets te wensen overlaat

Klantgericht. Goede informatie over product (horloge) en goede commulnicatie

Bestelling van een horloge dat nergens anders meer te vinden was.

snelle levering

geen punten ter verbetering. helemaal top.

A en M Hazenberg

Prima snelle levering. zouden zo weer bij hun bestellen .

Zeer klant vriendelijk .
Service top. Kan niet beter.

Geen verbeterpunten . Kan niet beter.

Erg klantvriendelijk

Goed, geen overbodig mail verkeer.