Fred Wekx

Casio Protrek gekocht tegen een zeer scherpe prijs. Verzenden en ontvangen ging super snel. Aan te bevelen webshop.

Snelle en correcte afhandeling

Tommie Jansen

De ervaring die ik heb zijn allemaal uitstekend, tot nu toe, en heb al verschillende bestelling verricht vanuit Wijchen Online.

De persoonlijke en vriendelijke en deskundig personeel. en de artikelen waren allemaal goed verpakt en wat ze beloofde ook nagekomen, en de aflevering was ook goed, en ze zijn ook te volgen via... De persoonlijke en vriendelijke en deskundig personeel. en de artikelen waren allemaal goed verpakt en wat ze beloofde ook nagekomen, en de aflevering was ook goed, en ze zijn ook te volgen via internet.

Nog niet kunnen vinden.

Kevin

Al mijn orders bij Plaza zijn goed verlopen. Email contact en soms zelfs telefonisch contact verloopt soepel. Hebben ruime keus en verzenden snel.

Klantenservice, bestelgemak, keuze

Specificaties bij een product. Niet elk horloge heeft een uitgebreide specificatie lijst.

Kevin Gut

Ik vond het heel fijn en was binnen 2 dagen al in me huis super mooie horloge ben er zeer tevreden over

Veldman

Superrrrr tevreden met de service en levering!
Het graveren was echt mooi gedaan in de horloge.. top

Goede service en levering

Tommie Jansen

Heb zeer goede ervaringen tot nu toe.

Vriendelijk, verstand van zaken, goede prijzen en snelle levering zoals belooft.
En ruime keuze aan artikelen.

n.v.t.

Super goede service

bestelling ging vlot. Pakje was door fout van Bpost op fout adres geleverd. Plaza Juwilier heeft er dadelijk actie voor ondernomen.

niks

Jan Gorissen

Snel geleverd horloge met veel korting.

Prima korting

Prettige en duidelijke communicatie, keurige levering van de bestelling

Reactie Plaza Juwelier:

Sommige producten hebben een langere levertijd, klant wordt op de hoogte gehouden.
Plaza Team

Heel mooi verpakt en super snelle levering !! Niets op aan te merken.