Ellen Fransen

Leuke, educatieve typecursus.
Goede begeleiding.
Mooie filmpjes

Antens

Fijne typecursus, met elke dag weer leuke info voor de kids.

I van der Linden

Een typcursus die onze zoon van 12jr heel zelfstandig heeft gedaan. Tegen het einde van de cursus was het wel heel erg doorzetten voor hm. Maar hij heeft het gehaald. Hij heeft leren typen en leren... Een typcursus die onze zoon van 12jr heel zelfstandig heeft gedaan. Tegen het einde van de cursus was het wel heel erg doorzetten voor hm. Maar hij heeft het gehaald. Hij heeft leren typen en leren doorzetten.

Miranda

Hij vond het erg leuk om te doen.

Sven Smeets

Leuke pittige cursus

Bollen Sylvie

Het was een leuke en leerrijke typeles en ik heb er veel bijgeleerd. En nu kan ik heel goed typen.

Lekkerkerker

Leuke leerzame cursus

Robbe

Vlotte manier om te leren typen, op eigen ritme en op je eigen tijdstip.

fleur pijnenborg

Picatypen is een leuk opgezette typecursus. Echter het feit dat elke keer na een oefening de resultaten in sterren getoond wordt, is soms wat demotiverend voor (jonge) kinderen. "oefening baart... Picatypen is een leuk opgezette typecursus. Echter het feit dat elke keer na een oefening de resultaten in sterren getoond wordt, is soms wat demotiverend voor (jonge) kinderen. "oefening baart kunst" is dan moeilijk te verstaan. Tussen de verschillende levels, is soms de verhoging van het niveau ook wel extreem, waardoor in het begin van een nieuw level demotivatie optreedt. Naar het einde toe, gaat het wel vlug.