Kwaliteit van het drukwerk

Confiture Aux Myrtilles

Zeer tevreden. Zowel het drukwerk, de service én levertijd zijn zoals beloofd. Echt geweldig. Zeker voor iemand die zoals ik steeds last minute zaken besteld.

Eef tekent /Zotte Zusjes Studio

Er is natuurlijk altijd ruimte om te groeien! maar de print van jullie zijn van super kwaliteit!

Sanne Jennes

Super service, mooie duidelijke producten

Linda

Ik kan iedereen PeterPrint aanraden!

M. v. Rijthoven

Ten eerste omdat de procedure op de website in omgekeerde voglorde werkt: Eerst betalen en dan pas je voorbeeld zien?
Ten tweede is het aanleveren van bestandsformaten zeer beperkt: alleen...
Ten tweede is het aanleveren van bestandsformaten zeer beperkt: alleen PDF/X-1a:2001? geen enkel andere formaat, moest dus eerst alles omzetten
Ten derde zit ik nu al 5 kwartier te wachten tot de bestandscontrole klaar is, het voorbeeld heb ik nog steeds niet gezien! Er staat: 'even geduld aub'. Even??
Dus al met al, om even 5 kaarten te bestellen (met kant en klaar ontwerp) ben ik vanaf 15:30 tot nu: 18:00 uur al bezig en nog steeds geen voorbeeld gezien, hij is nog steeds aan het controleren.
Hier knap ik wel een beetje vanaf, sorry

Hoi Michel,
Hoi Michel,
Jammer om te lezen dat je geen goede ervaring met ons had. We hebben na het weekend gelijk contact met je opgenomen om toelichting te geven op onze werkwijze. We vinden het vervelend dat jouw bestand niet door onze uploader kwam. De uploadtijd hoort maximaal enkele minuten te zijn. We nemen je verbeterpunten zeker mee, en zullen in de toekomst een melding met een alternatieve uploadmethode laten zien als een (foutief) bestand niet wil uploaden.

SuperLeukWonen

Denken met je mee qua kwaliteit controle, geven tips en advies, leveren conform afspraak!

Reactie PeterPrint.nl:

Wauw, bedankt voor dit prachtige cijfer! Zijn we heel blij mee. Tof dat je de moeite hebt gedaan om ons een beoordeling te geven. Groetjes Vera

Celien

Er zaten een paar vlekjes op enkele van onze uitnodigingen. Deze werden meteen gratis herdrukt. Wat een service!

Murk van The Design Club

Het gebruiksgemak van de website is enorm fijn en ik vind hoe Peterprint zichzelf vestigt tussen het huidige aanbod van drukkers enorm sterk. Daarnaast is de kwaliteit van het drukwerk altijd... Het gebruiksgemak van de website is enorm fijn en ik vind hoe Peterprint zichzelf vestigt tussen het huidige aanbod van drukkers enorm sterk. Daarnaast is de kwaliteit van het drukwerk altijd perfect en de levertijd en service iets waar concurrenten een puntje aan kunnen zuigen! Ga zo door :) Murk van The Design Club

Bob

Ik kreeg 3 dagen nadat mijn bestand werd goedgekeurd een bericht dat er een fout in zat, toen ik om hulp vroeg lieten ze me dom voelen en vriendelijk is niet het juiste woord, integendeel. Toen het... Ik kreeg 3 dagen nadat mijn bestand werd goedgekeurd een bericht dat er een fout in zat, toen ik om hulp vroeg lieten ze me dom voelen en vriendelijk is niet het juiste woord, integendeel. Toen het probleem opgelost was eindelijk kreeg ik te horen dat het daardoor 2 dagen later zou zijn en dat is na mijn deadline. Heb het dus moeten annuleren, jammer. Vorige keer was mijn boek er ook een week telaat met veel gedoe maar de kwaliteit en de website zijn goed!

Hoi Bob,
Hoi Bob,
Wat jammer om te lezen dat je je niet goed geholpen voelt. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je drukwerk. Daarom nemen we altijd even contact met je op over wat er nog niet helemaal goed is in je drukbestand, zodat je dit nog kunt aanpassen voordat het gedrukt wordt. Het is nooit de bedoeling dat je dit gevoel overhoudt na contact met ons. Ook begrijpen we dat het vervelend is dat je drukwerk hierdoor vertraging heeft opgelopen, en helaas niet meer op tijd was voor je deadline.
Laat het ons vooral weten als we nog iets voor je kunnen betekenen!

Leen

Topservice! Snelle levertijd! Snelle feedback! Zelfs voor een kleine bestelling.