Kwaliteit van het drukwerk

UMH Creaties

Super service en bereid om je te helpen, als je door alle “Paden het kaartenbos” niet meer ziet. Als je eenmaal dan weet hoe het werkt, is het goed te doen.

Vormbuilders

Ik heb PeterPrint sinds kort ontdekt omdat ik op zoek was naar een beter alternatief. Goede service en kwaliteit van het drukwerk. Plus nog het belangrijkste: mensen aan de andere kant die bereid... Ik heb PeterPrint sinds kort ontdekt omdat ik op zoek was naar een beter alternatief. Goede service en kwaliteit van het drukwerk. Plus nog het belangrijkste: mensen aan de andere kant die bereid zijn je te helpen als je een technische vraag hebt.

Tantejansje

Snelle service, fijne webshop met heldere stappen en goede en snelle communicatie

Joke

Overzichtelijke goed werkende site, goed aanbod, snelle levering. Geen idee hoe de klantenservice is want die heb ik nog niet nodig gehad

Sofie Loos

Heel tevreden. Ik had naamkaartjes besteld met folidiedruk, er was een kleinen fout in mijn bestand bij de eerste aanlevering, ik heb toen een telefoontje gekregen van een van de medewerkers om te... Heel tevreden. Ik had naamkaartjes besteld met folidiedruk, er was een kleinen fout in mijn bestand bij de eerste aanlevering, ik heb toen een telefoontje gekregen van een van de medewerkers om te zeggen dat er iets mis was en wat, dus ik heb mijn bestand aangepast en opnieuw opgeladen. Alles is evenzeer mooi volgens schema gedrukt en geleverd tot bij mijn klant die super tevreden was met het resultaat. Ik apprecieerde het enorm dat ze mij even opbelde, want dit bevestigd hun service en kwaliteit.

Vermogen – Een kapitaal aan creativiteit

Goede kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering

charlotte

Al meerdere keren kaarten en visitekaartjes besteld waarbij het resultaat steeds boven verachting was. Prettige website, mooi papier, goeie kwaliteit drukwerk, snelle levering. Ik bestel hier zeker... Al meerdere keren kaarten en visitekaartjes besteld waarbij het resultaat steeds boven verachting was. Prettige website, mooi papier, goeie kwaliteit drukwerk, snelle levering. Ik bestel hier zeker nog vaker

Henk W E

Meedenkend en accuraat correcte info

Erika Triki

Over heel de lijn tevreden. Heel gebruiksvriendelijke website

Sams Crea Paper

Enorm tevreden, goede hulp service, en prachtige kwaliteit