Kwaliteit van het drukwerk

M. v. Rijthoven

Ten eerste omdat de procedure op de website in omgekeerde voglorde werkt: Eerst betalen en dan pas je voorbeeld zien?
Ten tweede is het aanleveren van bestandsformaten zeer beperkt: alleen PDF/X-1a:2001? geen enkel andere formaat, moest dus eerst alles omzetten
Ten derde zit ik nu al 5 kwartier te wachten tot de bestandscontrole klaar is, het voorbeeld heb ik nog steeds niet gezien! Er staat: 'even geduld aub'. Even??
Dus al met al, om even 5 kaarten te bestellen (met kant en klaar ontwerp) ben ik vanaf 15:30 tot nu: 18:00 uur al bezig en nog steeds geen voorbeeld gezien, hij is nog steeds aan het controleren.
Hier knap ik wel een beetje vanaf, sorry

Reactie PeterPrint.nl:

Hoi Michel,
Jammer om te lezen dat je geen goede ervaring met ons had. We hebben na het weekend gelijk contact met je opgenomen om toelichting te geven op onze werkwijze. We vinden het vervelend dat jouw bestand niet door onze uploader kwam. De uploadtijd hoort maximaal enkele minuten te zijn. We nemen je verbeterpunten zeker mee, en zullen in de toekomst een melding met een alternatieve uploadmethode laten zien als een (foutief) bestand niet wil uploaden.

Score voor PeterPrint.nl: 1.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: