SH

Ik heb op papier een tekening gemaakt van een een vrij ingewikkelde voorzetraam voor een klassieke raam met een bijzondere boog die niet standaard is, en ze hebben als service dat voor mij... Ik heb op papier een tekening gemaakt van een een vrij ingewikkelde voorzetraam voor een klassieke raam met een bijzondere boog die niet standaard is, en ze hebben als service dat voor mij kosteloos omgezet naar een digitaal bestand, om vervolgens snel te leveren en precies op maat. Contact was vriendelijk en behulpzaam.

Marc

Het was raar heb besteld bij perlaplast en uiteindelijke levering was een fabriek uit de buurt hier , die geleverd heeft namelijk vink heist op den berg maar alles prima verlopen

Stefan

Geweldig om van alles te kunnen bestellen in de juiste afmetingen en hoeveelheden. Dat zelfs aan particulieren. Ideaal!!!

Klant

Ik bestelde twee PETG-plaatjes 1mm dikte en 8 zuignappen. Ik ontving de platen keurig netjes zonder mankementen. De zuignappen waren vergeten. Als ik die ook meteen ontvangen had bij de platen had... Ik bestelde twee PETG-plaatjes 1mm dikte en 8 zuignappen. Ik ontving de platen keurig netjes zonder mankementen. De zuignappen waren vergeten. Als ik die ook meteen ontvangen had bij de platen had ik vijf sterren gegeven.